המונית הלונדונית תהיה חשמלית וגלובלית
תציע מעתה מבנה קל יותר ומנוע היברידי נטען שיאפשרו להגדיל את טווח הנסיעה משמעותית ולהקטין את פליטת המזהמים. וולוו השוודית אחראית לסביבת הנהג
גרסת הייצור ל-XT שנחשפה לפני כשנה כאב-טיפוס תצויד ביחידת הנעה היברידית נטענת כדי לעמוד בתקני זיהום אוויר עתידיים ומחמירים יותר מהנהוג כיום בבירה הבריטית. בשונה מהמקובל מיחידות הנעה היברידיות המשלבות מנוע בנזין רגיל עם מנוע חשמלי תומך, כאן משמש מנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר עם שלושה צילינדרים שפותח על-ידי וולוו (אף היא בבעלות הקונצרן הסיני) כגנרטור הטוען את הסוללה. הוא ממוקם מלפנים וטוען את המצברים המספקים אנרגיה למנוע חשמלי המניע את הגלגלים האחוריים.
טווח הנסיעה הכולל של המכוית עומד על 643 ק"מ, כ-70 מהם בממוצע - כך היצרנית - ללא שימוש במנוע הבנזין. את המצברים ניתן יהיה לטעון גם מרשת החשמל, עד כ-80 אחוזים מהקיבולת ב-30 דקות בטעינה מהירה, או בין 8 ל-10 שעות בטעינה רגילה. מלבד הפחתת זיהום האוויר, יחידת ההנעה עשויה לחסוך לנהגים כ-100 פאונד (460 שקל) בשבוע.
ה-TX עושה שימוש בחלקי מרכב מאלומיניום על מנת להפחית את משקלה ולהגדיל את טווח הנסיעה תודות לתצרוכת דלק נמוכה יותר. קו העיצוב הכללי דומה למוכר, אך יחידות התאורה הקדמיות שונות וגם עיצוב האחוריים עודכן. תא הנוסעים מכיל רכיבים מוולוו כמו גלגל ההגה, לוח מחוונים דיגיטאלי שסיפקו השוודים, מתג התנעה ייחודי בין המושבים, בורר הילוכים בצורת ג'ויסטיק ומסך מגע גדול במרכז הקונסולה המופנה כלפי מושב הנהג - היישר מה-S90.
הכניסה לאזור הנוסעים מאחור מתבצעת דרך דלתות הנפתחות הפוך מהקדמיות (דלתות התאבדות) בזווית של 90 מעלות אשר הופכות את הכניסה והיציאה לנוחות יותר. מאחור יש מקום לשישה נוסעים, שלושה בספסל האחורי ושלושה במושבים נשלפים (ג'אמפ סיט) המוצבים נגד כיוון הנסיעה. תא הנוסעים האחורי מצויד במערכת מיזוג נפרדת הנשלטת על-ידי הנוסעים. כאופציה מוצעים שקעי טעינה לטלפון סלולרי ואינטרנט אלחוטי.
בפן הבטיחותי מבטיחה היצרנית ציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP, כך שיש להניח כי מערכות בטיחות אקטיביות כמו בלימה אוטונומית יהיו חלק מהציוד התקני.