ריקול בטיחותי: דודג' ראם ופורד טרנזיט למוסך
שני כלי הרכב המסחריים יוזמנו למוסכים המורשים לצורך תיקון. בטנדר הגדול תעודכן התוכנה, במסחרית הגדולה יוחלף מחבר
חברת סמל"ת, יבואנית קריילזר לישראל, תזמין למוסך 700 טנדרים מסוג ראם משנות הייצור 2013-2016. לדברי היבואנית, כשל בתוכנת ההפעלה של כריות האויר עלול לגרום לאי פתיחתה ופעולה לקויה של קדם מותחן חגורות הבטיחות בזמן תאונה. משך התיקון המשוער עומד על 45 דקות, והוא יבוצע בכל אחד ממרכזי השירות המורשים.
דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, תזמין למוסך 105 בעלי פורד טרנזיט בגרסה האמריקאית (טורבו-דיזל בנפח 3.2 ליטר, תיבת הילוכים אוטומטית) שיוצרו בין 17.01.2014 ו-15.06.2017. זאת מחשש לבלאי מואץ של מחבר גמיש התומך בגל ההינע, העלול לגרום לסדק ואף לשבר.
מהיבואנית נמסר כי בכלי רכב שצברו עד עתה יותר מ-48 אלף ק"מ יוחלף המחבר במשך כשעה וחצי. בעלי כלי רכב שעדיין לא צברו 48 אלף ק"מ יקבלו מכתב המציין כי יש להחליף את המחבר בכל 48 אלף ק"מ במסגרת אחריות היצרן וללא חיוב עד לביצוע התיקון הקבוע. לקוח המעוניין לבדוק האם כלי הרכב שברשותו יוזמן אף הוא למוסך, יכול לעשות זאת במוקד שירות הלקוחות של היבואנית או באתר החברה.
יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.