"רדיוהד חייבת המון לישראל": ההופעה שעדיין מעסיקה כלי תקשורת בעולם
ההופעה שעוררה לא מעט קולות מתנגדים אומנם הסתיימה כבר, אבל כלי תקשורת רבים בחו"ל ממשיכים לעקוב בעניין אחר ביקור רדיוהד בישראל, ובעיקר מנסים להבין מדוע הלהקה התעקשה כל כך להופיע בארץ
ההופעה של רדיוהד בישראל אמש (ד') העסיקה לא רק את הישראלים ואת רוג'ר ווטרס: כלי תקשורת רבים בחו"ל עקבו בדריכות אחר הניסיונות לבטל את ההופעה, הפניות הישירות של ווטרס ושל הבמאי הבריטי קן לואץ', התגובה של תום יורק, התגובות שלהם לתגובה שלו וגם הכרזת התמיכה של סולן R.E.M לשעבר, מייקל סטייפ. המעקב אחרי העניין נמשך גם היום, בעוד אתרי חדשות ומוזיקה שונים התייחסו להופעה עצמה.
ב"ניו יורק פוסט" ניסו לפצח את הסיבה מאחורי התעקשותה של רדיוהד להופיע בארץ, ובאופן הגיוני קישרו אותה לעובדה שרדיוהד נחשבה במידה רבה פופולרית בישראל בטרם הפכה לשם דבר בעולם כולו בתחילת שנות ה-90'. אתר המוזיקה הפופולרי consequence of sound הצביע על כך שהלהקה ניגנה בישראל סט של 27 שירים, ולמעשה קיימה פה את ההופעה הארוכה ביותר שלה מזה 11 שנים. "רדיוהד קוראים תיגר על מבקריהם ומופיעים בישראל", נכתב בידיעה באתר של BBC News. "מעריצים בהופעה נראו אסירי תודה לכך שהלהקה לא נכנעה ללחצים שהופעלו עליה וביטלה הופעתה". בהמשך צוטטה בידיעה גם שרי גבעתי, בכך שאמרה "אין כמעט אנשים פה בקהל שהצביעו לבנימין נתניהו בבחירות. (רדיוהד) מנגנים עבור הקהל, לא הממשלה".
ובאתר CNN, כתבת וידאו שהוקדשה לעניין נפתחה במילים: "יש מי שיגיד שרדיוהד חייבת המון לישראל. בזמן ששיר הפריצה שלהם 'Creep' נאבק בתחילת דרכו במצעדים הבריטיים, בישראל הוא שלט ברשימת ההשמעות. 25 שנים אחרי, הלהקה הופיעה בפני עשרות אלפים. על אף שיש מי שיגיד ש'הם לא שייכים לכאן'". כנראה שהם חשבו אחרת.