שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו Z4 בדרך - קבלו קדימון לרודסטר חדשה

הרודסטר הוותיקה שייצורה הופסק, חוזרת בקרוב עם מראה חדש, טכנולוגיה עדכנית ותחת שיתוף פעולה ייחודי עם טויוטה. בינתיים רק כאב-טיפוס

ב.מ.וו חושפת תמונת קדימון למחליפת ה-Z4 רודסטר ששיווקה הופסק בשנה שעברה. בעוד כשבועיים תוצג בגרסת אב-טיפוס בפתיחת אירוע המכוניות האקזוטיות והקלאסיות שנערכך מדי שנה בפיבל ביץ', בקליפורניה.

 

ב.מ.וו Z4

ב.מ.וו Z4

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

מחליפת ה-Z4 תהיה דגם ראשון של שיתוף הפעולה בין ב.מ.וו לטויוטה - קצת בדומה לשת"פ בין פיאט למאזדה. גרסתה היפנית תשווק כקופה, ותחייה את השם המיתולוגי "סופרה". בהתאם, עדיין לא ברור האם הבימר הפתוחה תישא את השם Z4 או Z5. עוד ידוע כי המכונית תיוצר כבר בשנה הבאה תחת שני המותגים במפעל מגנה שטייר שבגראץ, באוסטריה.

 

 

 

בתמונת הקדימון שפרסמה ב.מ.וו נראים צמד "צעיפי רוח" מאחורי המושבים הקדמיים, אך אלה כנראה לא יגיעו לגרסת הייצור. זו צפויה לנטוש את מנגנון הגג הקשיח-מתקפל לטובת מנגנון קל יותר של גג בד נפתח. בכך נראה כי היצרנית מעוניינת להתחרות דווקא בפורשה בוקסטר 718, ולא כבעבר במרצדס SLC.

 

מכסה מנוע ארוך מעיד שהמכונית תתבסס על פלטפורמה של הנעה אחורית ומנוע אורכי-מרכזי אשר ימוקם מאחורי הציר הקדמי. ההיצע צפוי לכלול את מנועי טורבו-בנזין של ב.מ.וו, ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ושישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר, בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית בגרסאות הבסיס ושמונה הילוכים אוטומטית בגרסאות הבכירות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים