שתף קטע נבחר
 

"צפו": פייסבוק משיקה שירות טלוויזיה

הרשת החברתית הפופולרית בעולם משיקה באופן רשמי שירות סטרימינג שאמור להתחרות בשירותים מבוססים דוגמת נטפליקס, יהיה זמין בכל הפלטפורמות ויאפשר "צפייה חברתית"

 

כך ייראה שירות הטלוויזיה של פייסבוק

כך ייראה שירות הטלוויזיה של פייסבוק

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

פייסבוק משיקה שירות טלוויזיה חדש תחת הכותרת Watch, שיגיע תחילה למשתמשים נבחרים בארצות הברית - ולאחר מכן לשאר העולם: השירות מבוסס על תכנים מקוריים עבור פייסבוק, שיוצגו במעין "ניוזפיד" טלוויזיוני ויאפשרו, בהתאם לפונקציות הבסיסיות של הרשת החברתית, גם שיתוף, לייקים ותגובות על התכנים. השירות החדש צפוי להיות זמין גם באפליקציות המובייל לטלפונים, טאבלטים וטלוויזיות חכמות וגם בדסקטופ.

 

הפיד החדש שלכם (צילום: פייסבוק) (צילום: פייסבוק)
הפיד החדש שלכם(צילום: פייסבוק)

 

בפלטפורמה ניתן יהיה ליצור רשימות צפייה מותאמות אישית, ולהיחשף לתכנים שסומנו על ידי חברי הפייסבוק כמעניינים או מדוברים במיוחד. מנהל המוצר דניאל דנקר אמר כי "לצפייה בסרטוני פייסבוק יש יכולת לחבר בין אנשים". בנוסף, פייסבוק מצהירה כי מדובר בשירות שיאפשר ליוצרים להרוויח כסף מהתכנים שלהם.

 

בבלוג הרשמי של פייסבוק צויינו מספר יוצרים בולטים ברשת החברתית, דוגמת Nas Daily - צעיר ערבי-ישראלי שלו קצת פחות מ-2 מיליון עוקבים בפייסבוק, שמחכים לסרטונים באורך דקה שאותם הוא יוצר בשיתוף המשתמשים ומצלם ברחבי העולם.

 

במהלך הזה פייסבוק מנסה להתיישר מול שירותי סטרימינג מבוססים דוגמת נטפליקס ושירות הסטרימינג של יוטיוב, אבל גם מול תוכן טלוויזיוני מסורתי יותר. השירות יושק תחילה עבור משתמשים נבחרים ויציע כ-20 סדרות מקוריות באורך מלא. לצד אלה, יופיעו גם תכנים קצרים יותר, פרקים בני 5-10 דקות שיתרעננו על בסיס יום-יומי.

 

  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה: Shutterstock
הטלוויזיה מגיעה לפייסבוק
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים