סיוט בנתב"ג: חצי יממה של עיכוב בטיסת אל על לבנגקוק
קרוב ל-400 נוסעי טיסת אל על לבנגקוק שהיו אמורים להמריא אתמול ב-22:30 התעכבו בנתב"ג 11 שעות וחצי, עד 10 בבוקר, בגלל תקלה במטוס בן 27. הנוסעת דנית ל-ynet: "הלך לנו יום". אל על: "מתנצלים על התקלה"
כמעט יממה בדרך לתאילנד. לא, לא מדובר בטיסה עם קונקשן, אלא בטיסת אל על שהתעכבה בנתב"ג מ-22:30 אמש ועד 10:00 הבוקר (ה'), בסך הכול 11 שעות וחצי. הטיסה ועליה כמעט 400 נוסעים זועמים המריאה לפני זמן קצר ותנחת ביעד בעוד 11 שעות - משך הטיסה הישירה לבנגקוק. יצוין כי מדובר במטוס מדגם בואינג 747, מהצי הישן של אל על, הנמצא בשירות החברה כבר 27 שנה. המטוס אמור לצאת משימוש בעוד כחודשיים.
דעו את זכויותיכם: מה מגיע לכם אם הטיסה מתעכבת או מבוטלת?
עדכונים נוספים גם בפייסבוק ynet חופש
הסיבה לעיכוב הייתה תקלה טכנית, אך בגלל מועד ההמראה המאוחר ידעו באל אל כי אם זו לא תתוקן עד 1:00 - הטיסה כבר לא תמריא בסמוך למועד המקורי בשל עוצר ההמראות בשדה בשעות המאוחרות של הלילה. "22:30 הייתה השעה המקורית לטיסה", כתב אחד הנוסעים. "ב-18:00 שינו ל-24:50, ב-19:45 שינו ל-4:50, ב-4:00 שינו ל-7:00, ב-6:30 לא מודיעים, אבל כששואלים למה לא עולים למטוס, טוענים שמחכים לקייטרינג שלא ידוע כמה זמן זה ייקח לו להגיע".
הנוסעת דנית סיפרה ל-ynet: "פספסנו טיסות המשך, בתי מלון ששילמנו עליהם מראש וכמובן שהתבזבז לנו יום מהחופשה. אל על תזיז לנו את הקונקשן ליום למחרת והם דואגים גם למלון, אבל בכל זאת, שילמנו מראש על מלון בקוסמוי והלך לנו יום שלם".
הקייטרינג אכן היה בעיה נוספת: האוכל כבר הועמס על המטוס שעה שניסו לתקן את התקלה, אך כעבור עשר שעות על הקרקע הוא התקלקל ובאל על נאלצו לזרוק אותו ולהעמיס מנות מזון חדשות למאות הנוסעים.
הנוסעים הזועמים, שהמתינו ללא מזוודותיהם בשדה התעופה, פתחו במהלך הלילה את תיקיהם והוציאו מהם בגדים ובדים כדי לשכב עליהם בסמוך לשער העלייה למטוס.
מאל על נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על העיכוב. לצערנו התגלתה אמש תקלה שלא אפשרה יציאת המטוס במועד שנקבע. התקלה תוקנה במהלך הלילה והטיסה תצא לדרכה בשעה 9:30". הטיסה המריאה, כאמור, ב-10:00 בבוקר.