שתף קטע נבחר

כל סטטוס בצבע: הפיצ'ר החדש של וואטסאפ

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם צפויה לשחרר עדכון גרסה, שהולך וסוגר את הפערים בינה לבין המותג האם - פייסבוק. כן, בקרוב גם בוואטסאפ תוכלו לשתף סטטוסים על גבי רקע צבעוני לתדהמת רשימת אנשי הקשר שלכם

 

כל מה שחלמנו שיגיע לוואטסאפ

כל מה שחלמנו שיגיע לוואטסאפ

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

מבין כל התוספות והעדכונים שיכלו להיות מאוד חיוניים למשתמשי וואטסאפ, מגיע דווקא הפיצ'ר החדש הזה: אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם צפויה לשחרר עדכון גרסה בקרוב, שיכלול דרך חדשה וצבעונית לשתף סטטוסים עם רשימת אנשי הקשר, ממש כמו בפייסבוק.

 

הסטטוסים החדשים והצבעוניים של וואטסאפ (צילום מסך) (צילום מסך)
הסטטוסים החדשים והצבעוניים של וואטסאפ(צילום מסך)

 

מאז הושק הפיצ'ר הצבעוני עבור פייסבוק, הפיד נחלק לשניים: יש את מי שעושים שימוש בטפטים הצבעוניים, המאויירים והמקושקשים, ויש את מי שמפצירים בהם להפסיק עם המנהג הבלתי מובן הזה. נראה שוואטסאפ עושה כאן עוד צעד משמעותי לסגירת הפערים בינה לבין מותג האם - פייסבוק, ובוחרת להציע למיליארד המשתמשים היומיים שלה דרך צבעונית להפיץ את משנתם.

 

כדאי לזכור שבניגוד לפייסבוק, אופציית הסטטוסים בוואטסאפ - שנשארים זמינים ל-24 שעות, מכילים כרגע רק אפשרות שיתוף של תמונה או וידאו קצר, ולמעשה מזכירים יותר את ה"סטורי" של אינסטגרם ופייסבוק, לא מאוד שמישה ורבים בוחרים לוותר עליה או כלל לא מודעים לקיומה. אמנם הפיצ'ר נחשב לחדש באופן יחסי, אבל מהות השימוש בוואטסאפ, המכיל רשימת אנשי קשר רחבה - מונעת ממשתמשים למהר ולשתף סטטוסים מהסוג הזה.

 

נוסף לעיצוב והתאמה אישית של הטקסט, וואטסאפ צפויה להוסיף גם אפשרות לקישור לינק חיצוני אל תוך הסטטוס. זה יכול להיות אתר חיצוני, קישור למדיה או למיקום. על פי ההערכות, הצעד הזה פותח את וואטסאפ לאפשרות חדשה של תוכן פרסומי בתוך האפליקציה, אך נצטרך להמתין לשחרור העדכון כדי לראות איך ממנפים אותו בחברה.

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה: Shutterstock
עדכונים בצבעים
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים