פורשה קאיין חדש - החל מ-698 אלף שקל
פורשה חושפת באופן רשמי פרטים מלאים על הקאיין החדש, מספר ימים לאחר שתמונות ראשונות דלפו לרשת. לישראל הוא יגיע לקראת סוף השנה עם תג-מחיר שמתחיל ב-698 אלף שקלים
תמונות של הקאיין החדש כבר דלפו לרשת בימים האחרונים, וחשפו כי המראה אינו שונה מהותית מהדגם היוצא, למעט חלק אחורי עם יחידות תאורה לרוחב תא המטען. בחזית יש כעת פנסי לד בטכנולוגיית מטריקס - 84 יחידות תאורה בכל אחת - המאפשרות אלומה משתנה בהתאם לתנאי הדרך.
עיצוב הפנים שודרג משמעותית עם הגה חדש הכולל חוגת מצבי נהיגה, בורר הילוכים בצורת ג'ויסטיק ומסך מגע בגודל "12.3 לרוחב הקונסולה המרכזית. בלוח המחוונים נותר מד סל"ד אנלוגי במרכז ובצידיו צמד מסכי תצוגה.
הקאיין יצויד במערכות בטיחות מתקדמות הכוללות ראיית לילה טרמית, בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית (כולל מצב זחילת פקקים) וזיהוי תמרורים.
פלטפורמת MLB המודרנית (משותפת לאודי Q7 ובנטלי בנטיאגה) מאפשרת לו ממד אורך נדיב בכ-6 ס"מ ותוספת של כ-100 ליטר לתא המטען (770 ליטר). בסיס הגלגלים נותר כבעבר 289.5 ס"מ. למרות הגידול במידות, המשקל העצמי דווקא הופחת ב-65 ק"ג.
הקאיין ישווק בתחילה עם צמד מנועי טורבו-בנזין בתצורת V6, גרסת בסיס (698 אלף שקל) בנפח 3.0 ליטר מפיקה 340 כ"ס (40 כ"ס יותר מבעבר) בעוד גרסת S (עולה 920 אלף שקלים) מפיקה 440 כ"ס (20 כ"ס יותר) מ-2.9 ליטר כפול-מגדשים.
שני המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.2 שניות (5.9 שניות עם חבילת ספורט הכוללת בקרת שיגור) ו-245 קמ"ש מרביים בגרסת הבסיס. ה-S מזנק ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות (ו-4.9 שניות עם חבילת ספורט) ומגיע ל-265 קמ"ש מרביים.
לדברי פורשה, היכולת הדינמית של הקאיין שופרה תודות למערכת היגוי אחורי אקטיבי חדשה (שתוצע כאופציה). מערכת מוטות מיצבים אקטיביים אמורה לשפר את נוחות הנסיעה, ומופעלת על-ידי מערכת 48V חשמלית חדשה. ביצרנית מבטיחים כי גם יכולת השטח שופרה יתודות לבורר עם ארבע מצבים (בוץ, כורכר, חול וסלעים) המתאימה את שלל המערכות (מנוע, תיבת הילוכים, בקרת משיכה, גובה מיתלי האוויר ונעילת הדיפרנציאלים) לתוואי הנבחר.