סיאט איביזה חדשה ואוטומטית - החל מ-90 אלף שקל
הסופר-מיני הפופולארית של סיאט נוחתת בישראל בדור חמישי וחדש, עם יחידות הנעה מעודכנות, תא נוסעים מרווח מבעבר ומערכות בטיחות מתקדמות. תג המחיר מתחיל ב-79 אלף שקלים לגרסה ידנית
למרות שהעיצוב דומה מאד לדגם הקודם, האיביזה החדשה היא ראשונה בקונצרן פולקסווגן המבוססת על פלטפורמת MQB-A0 החדשה, אשר מיועדת לדגמי סופר-מיני. היא תוצע רק במרכב עם חמש דלתות ובסיס הגלגלים יהיה ארוך ב-9.5 ס"מ (256.4 ס"מ בסך הכל) מהדגם היוצא. שינוי שאמור לשפר באופן מהותי את מרחב המחיה לנוסעים. גם תא המטען גדל (ב-63 ליטר) ל-355 ליטר בסך הכל.
היצע המנועים כולל שלושה צילינדרים מוגדשים בנפח 1.0 ליטר המפיקים 95 כ"ס בגרסה הידנית (חמישה הילוכים) או 115 כ"ס בגרסה עם תיבה שבעה הילוכים כפולת-מצמד. אלו מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.9 בגרסה הידנית ו-9.5 שניות באוטומטית. צריכת הדלק עומדת על 21.2 ק"מ לליטר בממוצע.
הגרסה הבכירה והחזקה בהיצע תצויד במנוע EVO החדש של הקונצרן, ארבעה צילינדרים מוגדשים בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס, בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית. הוא מאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות וצריכת הדלק הרשמית עומדת על 20.4 ק"מ לליטר.
אבזור גרסת "רפרנס" הבסיסית צנוע וכולל מסך מגע בגודל "5 ובקרת שיוט, אך אבזור הבטיחות שופר עם שש כריות אוויר (ארבע בדגם היוצא) ובלימה אוטונומית במצבי חירום, כמו-גם התראה על ערנות נהג. מערכות אלו העניקו למכונית ציון מרבי של חמישה כוכבים במבחני ריסוק של יורו NCAP, הדגם הראשון מקטגוריית הסופר-מיני להשיג ציון מרבי על פי שיטת המבחנים החדשה והמחמירה.
גרסת "סטייל" (97 אלף שקלים לאוטומטית) מוסיפה מסך מגע בגודל "8 עם צימוד לסמארטפון דרך Apple Car Play ו-Android Auto, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני גשם ותאורה (עוקבת פניה), חישוקי "16 קלים ובקרת שיוט אדפטיבית. ה-FR (ב-107 אלף שקל) מוסיפה בקרת אקלים מפוצלת, חלון שמש וחישוקי "17 קלים. ה-EVO (ב-133 אלף שקלים) מוסיפה ריפודי עור-אלקנטרה למושבים, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים וחישוקי "18.