פורשה חושפת פנמרה חזקה במיוחד, אבל גם חסכונית
פורשה מוסיפה לארסנל הדגמים גם גרסה היברידית חזקה במיוחד של הפנמרה, עם 680 כ"ס ושלושה מושבים מאחור. לישראל היא תגיע רק בהזמנה מיוחדת
פורשה השיקה את הפנמרה ספורט טוריזמו
בגרסת טורבו S E-הייבריד, הגרסה החזקה ביותר בהיצע הדגם. לדברי היבואנית, גרסה זו תוצע רק בהזמנה מיוחדת שכן עקב נפח מנוע שעולה על שלושה ליטר, היא אינה נהנית מהטבת המס על רכבים היברידיים.
פורשה פנמרה טורבו S הייבריד
הספורט טוריזמו היא גרסת סטיישן-שוטינג-ברייק לפנמרה, ובעלת מידות זהות לגרסה המוכרת. עם זאת, עיצוב שונה לחלק האחורי מאפשר תא מטען גדול יותר - 520 ליטר בסך הכל בגרסאות הרגילות ו-425 ליטר בגרסת הכלאיים. התקרה גבוהה בחצי ס"מ ומאפשרת בין היתר להציב שלושה מושבים מאחור במקום שניים בגרסה הרגילה.
גרסת טורבו S E-הייבריד היא החזקה ביותר בהיצע הדגם ומשלבת בין מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר המפיק 550 כ"ס, למנוע חשמלי המפיק 136 כ"ס. התפוקה המשולבת עומד על 680 כ"ס ו-86.7 קג"מ, ועוברת באופן קבוע לכל הגלגלים דרך תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש תוך 3.4 שניות (0.2 שניות פחות מהטורבו הרגילה) בדרך ל-310 קמ"ש (6 קמ"ש יותר).
המנוע החשמלי ניזון ממצברי ליתיום-יון מקוררי נוזל בקיבולת 14.1 kWh המאפשרים טווח נסיעה של עד 49 ק"מ במהירות שלא עולה על 140 קמ"ש ללא שימוש במנוע הבנזין וללא פליטת מזהמים. המצברים מוסיפים למשקל העצמי 290 ק"ג ולשם כך מצוידת הטורבו S E-הייבריד באופן תקני במיתלי אוויר אדפטיביים ומוטות מייצבים אקטיביים המסייעים לצמצם את זוויות הגלגול, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני עם הכוונת מומנט ובלמי קרבון.
פורשה פנמרה ספורט טוריזמו