שתף קטע נבחר
 

לנד רובר חושפת - ריינג' רובר היברידי

יצרנית רכבי השטח הבריטית מעדכנת את ספינת הדגל שלה - הרינג' רובר. מלבד שינויי עיצוב קלים, הוא מקבל לראשונה גם גרסה עם יחידת הנעה היברידית נטענת

 

ריינג' רובר פלאג אין הייבריד

ריינג' רובר פלאג אין הייבריד

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:


ימים ספורים לאחר הצגת מתיחת הפנים לריינג' רובר ספורט, משיקה לנד רובר גם עדכון לריינג' רובר הרגיל. ספינת הדגל של יצרנית רכבי השטח הבריטית תציע לראשונה יחידת הנעה היברידית נטענת. מחברת המזרח היבואנית נמסר כי בישראל הוא צפוי לנחות ברבעון הראשון של 2018.

 

 

יחידות תאורת מטריקס לד מלפנים ושינויים עיצוב קלים לסבכה הקדמית לפגושים ולחישוקי הגלגל. בפנים יש כעת צמד מסכי מגע בגודל "10 בדומה לוולאר המאפשרים מיעוט מתגים, העליון אחראי על מערכת הבידור והתחתון על בקרת האקלים ועל בורר מצבי הנהיגה (טריין ריספונס). גם המושבים שונים על מנת לשפר את הנוחות והתמיכה בעוד שמשות רחבות בעשרים אחוז (6 מ"מ) מסייעות לשיפור בבידוד הרעשים. כבעבר הוא יוצע בגרסה קצרה או בעלת בסיס גלגלים ארוך.


 

החדשה העיקרית היא גרסת P400e היברידית נטענת, בדומה לזו שהוצגה בספורט. היא משלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר (300 כ"ס) למנוע חשמלי (116 כ"ס) המפיקים יחדיו 404 כ"ס. הכוח עובר לגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה. יחידת ההנעה החמשלית גוזל כ-98 ליטרים מתא המטען (802 ליטר) וגם גורמת לעליה ניכר במשקל העצמי, הגבוהה ביותר מבין היצע הדגמים, שעומד על 2.5 טון (2.6 טון לגרסה הארוכה).


  

יחידת ההנעה מאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות (6.9 שניות בגרסת בסיס גלגלים ארוך) בדרך למהירות מרבית של 220 קמ"ש. מצברי ליתיום-יון בקיבולת 13.1kWh מאפשרים טווח נסיעה של 51 ק"מ על חשמל בלבד. זמן הטעינה עומד על שעתיים ו-45 דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ריינג' רובר פלאג אין הייבריד P400e
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים