תוך פחות מחודש: שוב אירעה תקלה בגולן טלקום
לקוחות החברה דיווחו כי במשך כשעתיים, לא הצליחו לקבל ולהוציא שיחות, אך כן יכלו לשלוח הודעות ולגלוש באינטרנט הסלולרי. הלקוחות סבלו מתקלה דומה בסוף ספטמבר. גולן: "התקלה נפתרה לחלוטין. כבר לאחר 15 דקות רוב השיחות היו תקינות"
תקלה שנייה תוך פחות מחודש: לקוחות גולן טלקום דיווחו היום (ב') על תקלה ברשת. הם לא הצליחו להוציא ולקבל שיחות, אם כי האינטרנט הסלולרי לא נפגע. חלקם דיווחו כיהצליחו לשלוח הודעות סמס.
עמיחי סיפר ל-ynet: "התקלה החלה ב-11:00. אני גר בירושלים וכשהחלה התקלה נסעתי מירושלים לנס ציונה וכשהגעתי - עדיין לא היה לי קו. כששוחחתי בוואטסאפ עם חברים שמנויים לגולן גיליתי שלכולם יש תקלה. הם לא יודעים להפעיל גיבוי מיידי ופה מתחילה הבעיה".
לקוחות נוספים מרחבי הארץ דיווחו ל-ynet כי סבלו מהתקלה. נראה שאין לה מאפיין גיאוגרפי, אך בחברה לא מסרו כמה לקוחות נפגעו. בעלת עסק סיפרה ל-ynet: "התקלה הזאת פגעה לי בעסק. לפחות שעה וחצי, לקוחות לא יכלו להתקשר ואני לא יכולתי לחזור ללקוחות. גם התקלה הקודמת פגעה לי בעסק ולא קיבלנו אז שום פיצוי על שעות ללא קו".
התקלה הקודמת בגולן טלקום אירעה ב-25 בספטמבר נמשכה כ-5 שעות ופגעה ביכולת של לקוחות להוציא ולקבל שיחות והודעות. האינטרנט הסלולרי עבד כרגיל. גולן טלקום נותנת שירות על גבי הרשת של סלקום, אך מקור התקלה היה בגולן.
מאות לקוחות התלוננו אז בעמוד הפייסבוק של החברה, שחסום לפוסטים של לקוחות. המתלוננים יכלו רק להגיב להודעה של גולן טלקום, שהחברה פרסמה רק אחרי פניות מהתקשורת. בגולן מסרו אז בתגובה כי החברה מתנצלת ופעלה עם מהנדסי התמיכה של נוקיה העולמית לאיתור ופתרון מהיר ככל שניתן של התקלה, שכנראה נבעה מבאג באחד מרכיבי הרשת.
גולן טלקום מסרה בתגובה ב-13:24: "התקלה נפתרה לחלוטין. כבר לאחר 15 דקות מרגע הופעת התקלה כמעט כל השיחות היוצאות היו תקינות, ומרבית השיחות הנכנסות גם כן. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הקצרה".