פרטנר tv הגיעה ל-20 אלף התקנות. השיקה ערוץ תוכן קומי עם טדי הפקות
מנכ"ל פרטנר tv הכריז היום כי אחרי 3 חודשי פעילות לחברה יש 30 אלף לקוחות רשומים, 10,000 מהם יחוברו בימים הקרובים. החברה גם הכריזה על ערוץ קומי חדש, 15 בשלט, שיציג תכני הפקות מקור קיימות וחדשות בני 5 דקות, וישתף רווחים עם היוצרים אם יהפכו לסדרות באורך מלא. עורך הערוץ: יובל נתן ויככבו בו, בין היתר, גיל קופטש ויונתן ברק
חברת פרטנר חשפה היום את מספר הלקוחות של שירות הטלוויזיה שלה וכן השיקה ערוץ ישראלי קומי חדש שיציג סדרות עם פרקים באורך 5 דקות. הערוץ יושק עוד מספר שבועות.
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי אמר במסיבת עיתונאים שערכה החברה כי "תוך פחות מ-3 חודשים הגענו ל-30 אלף לקוחות. 20 אלף כבר נהנים מהשירות ו-10,000 נרשמו והשירות יותקן אצלם בימים הקרובים".
עם חיסרון בתוכן ויתרון בטכנולוגיה: פרטנר משיקה את הטלוויזיה שלה
פרטנר TV: נטפליקס כלול במנוי לחצי שנה לכל הלקוחות
לשם השוואה המתחרה של פרטנר - סלקום tv, שמציעה גם היא שירות טלוויזיה על גבי האינטרנט, הגיעה ל-150 אלף לקוחות תוך 3 שנים. עם זאת עיקר הלקוחות הגיעו לחברה מ-HOT ו-yes.
"חל שינוי בשוק", אמר בנבנישתי, "מקרב הלקוחות שהצטרפו אלינו, 70% מגיעים מהכבלים והלווין. זו לא מגמה ישראלית, גם בעולם מתנתקים מהכבלים והלווין. ברבעון האחרון בארה"ב, מיליון בתי אב עברו לפתרונות טלוויזיה פתוחה בדומה לפרטנר tv. בשנה הבאה, הצפי הוא ש-5 מיליון בתי אב בארה"ב יתנתקו מהכבלים והלווין.
"אחרי 3 חודשי פעילות, השינוי כתוצאה מהשקת הפעילות שלנו הוא גדול בהרבה ממה שציפינו. תוך שבוע מההשקה עשרת אלפים לקוחות נרשמו להצטרף לשירותי הטלוויזיה של פרטנר tv. כרגע אנחנו מתקינים ב-121 יישובים בארץ (בעיקר יישובים גדולים מ"ק). הכפלנו מאז ההשקה את התוכן ב-VOD.
השירות של פרטנר עולה החל מ-69 שקל לחודש. הוספת שירות התוכן של נטפליקס ניתנת חינם לחצי שנה ואחרי כן המחיר מזנק ל-109 שקל לחודש (לצפיית HD).
עוד הכריזה החברה על ערוץ קומי חדש, ערוץ טדי, שישודר ב-HD, בשיתוף חברת טדי הפקות (קומדי סטור, כוכב נולד) שיהיו בו יותר מ-15 הפקות מקור וסטנדאפ. הערוץ יקודם באמצעות הסיסמא: "טדי קטעים פה", כיוון שהוא בעיקר יציג תכנים קומיים קצרים בני 5 דקות.
ערוץ קומי עם תכני מקור חדשים
הבעלים של חברת טדי הפקות טמירה ירדני אמרה במסיבת העיתונאים: "זה ערוץ ישראלי עם יוצרים ישראלים. אחרי חודשי ההשקה, ייבנה כאן ערוץ שונה מצחיק ומקורי, כשכל היוצרים שותפים מלאים בהפקות וגם ברווחים שיהיו, אם כי אנחנו כרגע לא בתקופת רווחים, אלא בתקופת השקעה".
מנכ"ל הערוץ הוא יובל נתן (לשעבר עורך השבועון רייטינג וערוץ ביפ) והערוץ נבנה ברוחו של ביפ ז"ל, אם כי כרגע אין בו תכנים ארוכים מ-5 דקות.
"לערוץ יש רוח אינטרנטית. זה פיד של תכנים", אמר ל-ynet יובל נתן. "בכל רגע נתון יש בו תוכן מצחיק, חדש וטרי".
מתי היוצרים יתחילו להרוויח מהתכנים?
"מהרגע הראשון משלמים להם על ההשתתפות והיצירה, אבל השיתוף ברווחים יגיע ליוצרים רק אם התכנים יהפכו לסדרות עם פרקים באורך מלא, שיעניינו את פרטנר או גופים אחרים, או יהפכו לסרטים, שאגב, אנחנו יכולים להפיק בעצמנו.
"שיתוף הפעולה עם היוצרים יכלול שיתוף מלא בתוצאה הסופית. אם הרעיון תופס - השותפות עם היוצרים היא 50-50. גם בחלוקת הכסף וגם במכירת התכנים.
"הסטנדאפ חזר לקדמת הבמה בזכות המדיה החברתית וכיום נטפליקס משלמת מאות מיליוני דולרים לקניית הופעות סטנדאפ".
התכנים: קומדיה כל 5 דקות
בין היתר, יופיעו בערוץ גיל קופטש, שיככב בסדרה שתציג אותו נוסע לסידורים ויונתן ברק שינחה ספיישלים במועדונים ברחבי הארץ.
עוד תכנים: סדרת אנימציה למבוגרים בשם אימוג'יניישן (שבמרכזה: אימוג'י); סדרה בשם סחילנד - על עולם ההייטק; שלישייה - פרודיה על שלישיות שמייצרות מערכונים לאינסטגרם ויוטיוב; סטוריז - סדרה שכולה מצולמת ובנויה כסטורי באינסטגרם, וכן תכנים של שרוטונים - ותיקים וחדשים.
בנוסף: המנטליסט - סדרה עם דניאל חן - פרודיה על קוסמים מנטליסטים; ג'נטלמנים ישראלים: סדרה שתציג שיחות טינדר אמיתיות שיומחזו על ידי הבאה לאולפן של שחקנים גבר ואישה שיציגו את השיחות בלייב; איב שרמן נכסים של אדוה רודברג - שתשחק דמות של מתווכת, שילוב של ענבל אור ופנינה רוזנבלום וכולם טובים, תוכנית של עמירם בן טובים, שתציג את יחסיו עם משפחתו ושיחותיו עם הפסיכלוג של קופ"ח.
הקומיקאי כוכב הרשת אלעד כהן, יככב בסדרה שתציג את היחסים שלו עם אבא שלו אותו יגלם אורי גבריאל.