אחרי יותר משנה: חקירה נוספת למעורבים בקריסת החניון
שישה פועלים נהרגו בקריסת חניון תת-קרקעי שהיה בבנייה ברחוב הברזל בתל אביב בספטמבר אשתקד. דו"ח של הטכניון שנעשה לבקשת המשטרה העלה חשד לרשלנות וכעת המשטרה מזמנת לחקירה חלק מהמעורבים בתכנון ובהקמת החניון
שוב בחדר החקירות: המשטרה זימנה חלק מהמעורבים בתכנון ובהקמת החניון התת-קרקעי שקרס בספטמבר אשתקד ברחוב הברזל בתל אביב. הזימון המחודש לחקירה מתרחש יותר משנה לאחר האסון שבו נהרגו שישה פועלים ונפצעו עוד עשרות.
בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב כי היא פנתה לטכניון כדי לסייע והמוסד האקדמי העביר לאחרונה את חלקו הראשון לידי צוות החקירה. אותו דו"ח שחיבר הטכניון העלה חשד לרשלנות בתכנון הקמת החניון ולכן הוחלט על השבתם לחקירה של חלק מהמעורבים.
בקריסת החניון נהרגו אולג מישאלוב, רוסלן איסקוב, אולג יעקובוב, בן 60 מתל אביב, עאהד רימאווי, בן 34 מבית רימא, דניס דיאנצ'נקו, בן 28 מאוקראינה ומוחמד דוואבשה, בן 29 מהכפר דומא.
על גג החניון שנמצא במפלס הרחוב תוכננה גינה ציבורית. לצורך כך, ביום הקריסה פוזרו כמויות גדולות של חול על תקרת החניון העליונה. גורם המעורה בפרטים ציין כי "הגיע לשם עגורן שהתחיל לשפוך ערימות של חול. זה סרגל מאמצים שבטון שלא התייבש לא יכול לעמוד בו". במהלך החקירה נבדקה האפשרות שמערכת התומכות שהחזיקה את תקרת הבטון העליונה בחניון פורקה שלושה ימים בלבד לאחר יציקת התקרה, בעוד התקן מחייב המתנה ארוכה משמעותית שעשויה להגיע ל־28 ימים.
שנה לאחר קריסת החניון הוריו של דניס דיאנצ'נקו, אזרח אוקראינה שנקבר תחת הריסות החניון, הגישו תביעת נזיקין ופיצויים נגד חברת הבנייה "דניה סיבוס", מהנדסי המבנה וחברות הביטוח בגין אחריותם למחדל.
בכתב התביעה נטען כי חברת הבנייה פעלה באופן רשלני לכאורה כאשר לא הקפידה על הוראות המהנדסים ובנתה את החניון עם מחסור בחומרי בנייה. עוד נטען כי המנהלים בשטח לא התייחסו ברצינות לאזהרותיהם של העובדים באתר הבנייה לפני הקריסה - ואף עודדו אותם לסיים את העבודות מהר כדי שלא ייקנסו על מסירת האתר באיחור. העבודות נמשכו "חרף חששות שהתעוררו בקרב העובדים, שקבלו והתלוננו על תחושת רעידות כאשר מכשיר שניקה את הרצפה עבד במקום. לא התייחסו לתלונות לגבי הצפת המרתף שסיכנה את עמידות המבנה", נכתב בתביעה.