מיצובישי ASX בישראל - החל מ-133 אלף שקל
רכב הפנאי הקומפקטי של מיצובישי נוחת סוף סוף בישראל, אחרי לא פחות משבע שנות דחיות ועיכובים. מבוסס על פלטפורמת האאוטלנדר ומצויד במערכות בטיחות מתקדמות. הכוונה: תחרות עם המשפחתיות. האמצעי: תג המחיר
ה-ASX מבוסס על פלטפורמת האאוטלנדר וחולק עימו בסיס גלגלים זהה של 267 ס"מ, אם כי מידותיו החיצוניות צנועות יותר שכן הוא קצר ממנו בלא פחות מ-33 ס"מ (436.5 ס"מ). הוא גם נמוך ב-6.5 ס"מ (164.5 ס"מ) אך ממד הרוחב זהה (181 ס"מ). תא המטען מכיל 393 ליטר, 198 ליטר פחות מהאח הגדול (בגרסת חמישה מושבים).
גם יחידת ההנעה זהה לאאוטלנדר - 2.0 ליטר בנזין אטמוספרי המפיק 150 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית. מיצובישי משווקת אותו בעולם גם עם מנוע טורבו-דיזל (2.2 ליטר), אך זה לא יגיע ארצה. כן יגיעו בעתיד מנועים היברידיים וחשמליים - כאשר מיצובישי תבחר לשלב אותם בארסנל הגרסאות של הדגם. גם הנעה כפולה (המשווקת בחו"ל בגרסאות הדיזל) ותיבה ידנית (המשווקת בגרסת הבסיס) לא יעשו עליה.
ה-ASX ישווק אצלנו בשלוש רמות גימור, כולן מצוידות במערכות בטיחות מקוריות ואקטיביות הכוללות בלימה אוטונומית במצבי חירום, התרעה על סטייה מנתיב, תאורה אדפטיבית ושבע כריות אוויר. גרסת "אינטנס" הבסיסית כוללת מערכת קונקטד-קאר עם מסך בגודל "7, בקרת אקלים, חיישני גשם, בקרת שיוט וחישוקי "18.
גרסת "אינסטייל" (136 אלף שקל) מוסיפה תאורת יום מסוג לד ומפתח חכם בעוד גרסת "פרימיום" הבכירה (143 אלף שקל) כוללת גם חלון שמש, תאורת לד פנימית וחימום למושבים הקדמיים.