שתף קטע נבחר
 

סטארט-אפ ישראלי שינה שם: "בא לאנשים רע"

חברת "דהפולס" (Dapulse) הישראלית, שפיתחה מערכת המיועדת לניהול פרויקטים ולתקשורת בתוך ארגונים, שינתה את שמה ל-monday

טוב שם משמן טוב? חברות סטארט-אפ ישראליות מגלות לפעמים שלמצוא שם מוצלח לחברה הוא משימה קשה וחשובה: שם טוב, קולע ברור שקל לזכור - יכול להיות כלי עזר משמעותי בנסיונות החברה למכור את המוצר ולגייס משקיעים. אך שם לא מוצלח עלול ממש לפגוע בחברה.

 

חברת "דהפולס" (Dapulse) הישראלית, שפיתחה מערכת המיועדת לניהול פרויקטים ולתקשורת בתוך ארגונים, הבינה כבר בשלבים מוקדמים שהשם שנבחר לחברה פשוט לא מוצלח - ואף ספג מדי פעם לעג ובדיחות ברשתות החברתיות.

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

"השם הזה פשוט בא לאנשים רע", מודה בכנות רועי מן, מנכ"ל החברה. "הוא נשמע לא מקצועי, קצת מזכיר סלנג של גנגסטרים או תרבות הפופ של שנות ה-80 וה-90. המוצר שלנו הצליח, אבל השם לא עזר לנו ואפילו פגע בנו והרתיע אנשים מלהשתמש בו".

 

השם החדש שנבחר הוא "מאנדיי" (באנגלית: יום שני). גם זה שם שעשוי להיות שנוי במחלוקת (יום שני הוא היום הראשון בשבוע שמסמל את החזרה לעבודה אחרי הסופ"ש). אך מן מסביר כי בבדיקות שערכו, 90% מתייחסים אליו בצורה חיוביות, כשם שמסמל התחלה רעננה וחדשה. "וחוץ מזה, זה שם שזוכרים מיד", הוא מוסיף.

 

הכתבה פורסמה במוסף "ממון" ב"ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים