שתף קטע נבחר
 

מנוע חדש לרנו - חזק וחסכוני יותר

רנו חושפת מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.3 שפותח בשיתוף מרצדס. הוא מציע ביצועים וצריכת דלק טובים מה-1.2 ליטר ויוצע לראשונה בסניק ובגרנד סניק

רנו חושפת מנוע טורבו בנזין חדש שפותח בשיתוף מרצדס ויוצע בעתיד בדגמים השונים של היצרניות. הדגם הראשון לקבל את המנוע החדש הוא הסניק וגרסתו המאורכת לשבעה נוסעים הגרנד סניק, כשבעתיד הקרוב הוא יגיע גם לקליאו, מגאן, קפצ'ור וקדג'אר.

 

רנו סניק

רנו סניק

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

המנוע החדש בתצורת 4 צילינדרים מציע נפח של 1.3 ליטר, 100 סמ"ק יותר מה-1.2 ליטר אותו הוא מחליף ומצוי כיום בשורה של דגמי הקונצרן. לדברי רנו המנוע מכיל חומר ציפוי לחלל הצילינדר מהניסאן GTR ובכך מאפשר הפחתת החיכוך והחום שנוצר מכך. מלבד העליה בנפח, גם מערכת הזרקת הדלק הישירה שונתה והיא כעת בלחץ גבוה יותר.

 

 

המנוע החדש יוצע בשלוש רמות הספק, 115 כ"ס בגרסת הבסיס, 140 כ"ס בגרסת הביניים ו-160 כ"ס בגרסה הבכירה, לעומת שתי רמות הספק במנוע היוצא (115 כ"ס ו-130 כ"ס). נתון המומנט עומד על בין 22.4 קג"מ ל-27.5 קג"מ בהתאם לגרסה. זו הבסיסית מוצעת רק עם תיבת 6 הילוכים ידנית והשתיים האחרות עם אופציה לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד.

 

 

מלבד תוספת הכוח והשיפור בביצועים (קיצוץ של בין שניה ל-0.3 שניות בהתאם לגרסה בזינוק ל-100 קמ"ש), גם צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים בשמונה אחוז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים