שתף קטע נבחר
 

אופל אינסיגניה בישראל - החל מ-170 אלף שקל

דור שני להמשפחתית הגדולה של אופל נוחת בישראל, עם יחידות הנעה מודרניות, דיאטת משקל ואבזור בטיחות מתקדם. תג המחיר מתחיל ב-170 אלף שקל

חברת שלמה, יבואנית אופל, השיקה היום (ג') את האינסיגניה החדשה. המשפחתית הגדולה והוותיקה תשווק כאן רק בגרסת גרנד-ספורט (5 דלתות) ובמחיר שמתחיל ב-170 אלף שקל. ביבואנית מציינים כי גרסת הסטיישן תוצע בהזמנה מיוחדת בעוד הקאנטרי טורר (גרסת סטיישן-שטח) תגיע בעתיד.

 

אופל אינסיגניה

אופל אינסיגניה

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

האינסיגניה מבוססת על פלטפורמת E2 המודולארית שפותחה בשיתוף בעלת הבית הקודמת - ג'נרל מוטורס - ואינה חולקת פרטים עם הבעלים הנוכחיים, קונצרן PSA (פיז'ו-סיטרואן) הצרפתי. היא ארוכה ב-5.5 ס"מ (490 ס"מ), רחבה במעט (186 ס"מ) ונמוכה בכ-4 ס"מ (145.5 ס"מ) מהאינסיגניה היוצאת. בסיס הגלגלים צמח בלא פחות מתשעה ס"מ ל-283 ס"מ, ואמור לסייע בהגדלת מרחב המחייה לנוסעים מאחור. תא המטען דווקא קטן במעט (490 במקום 530 ליטר) ולמרות הגידול בממדים, האינסיגניה החדשה קלה ב-55 עד 140 ק"ג מקודמתה, בהתאם לגרסה.

 

 

היצע המנועים כולל טורבו-בנזין חדש בגרסת הבסיס - 1.5 ליטר עם 165 כ"ס ו-25.5 קג"מ בשידוך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. למרות שהתפוקה המרבית מעט נמוכה ממנוע 1.6 ליטר המוגדש היוצא, הביצועים שופרו בין היתר תודות ליחס הספק-משקל משופר, זינוק ל-100 קמ"ש ב-9.4 שניות (קיצוץ של חצי שניה), 218 קמ"ש מרביים (8 קמ"ש יותר) וצריכת דלק של 16.4 ק"מ לליטר (שיפור של 13%).


 

הגרסה הבכירה תצויד כמו הדגם היוצא במנוע 2.0 ליטר טורבו עם 250 כ"ס ו-40.8 קג"מ בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית (שישה הילוכים בקודמת) והנעה כפולה-קבועה עם הכוונת מומנט משתנה. גרסה זו מצוידת גם בבלמים של ברמבו ובולמים אדפטיביים המשנים את קשיחותם בהתאם למצב הנהיגה הנבחר, משנה את תגובת המצערת ותיבת ההילוכים, תגבור ההגה ורגישות בקרת היציבות.


 

גרסת אנג'וי הבסיסית כוללת מסך מגע בגודל "8 עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, בקרת שיוט וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות כולל שש כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב ותאורה דינמית.

 

גרסת הביניים ("אינובישן", 190 אלף שקל ל-1.5, 240 אלף שקל ל-2.0) מוסיפה חלון שמש, ריפודי עור, כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, חישוקי "18 קלים, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת שמע של Bose (ב-2.0 ליטר). גרסת פרימיום הבכירה (210 אלף שקל ל-1.5 ו-250 אלף שקל ל-2.0) מוסיפה תצוגת נתונים עלית על השמשה, זיהוי תמרורים והתראה על שטחים מתים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים