הונדה אינסייט חדשה. לישראל היא לא תגיע
דור חדש למכונית ההיברידית של הונדה, המתחרה הגדולה של טיוטה פריוס לאורך כמעט שני עשורים, יוצג בתערוכת דטרויט הקרובה. לישראל הוא לא צפוי להגיע
האינסייט הראשונה הוצגה לראשונה בסוף 1999 והייתה המכונית ההיברידית הראשונה ששווקה בארה"ב, תוך שהיא מקדימה בשבעה חודשים את טויוטה פריוס. היא גם הייתה המכונית החסכונית ביותר בצריכת הדלק באותה תקופה. אלא שבניגוד לפריוס שהפכה להצלחה מסחררת ונתפסת כמובילת המהפיכה ההיברידית, מרכב קופה עם שתי דלתות ומרחב פנים מצומצם הגבילו את הצלחתה של ההונדה.
הדור השני לאינסייט שהוצג ב-2009, שלוש שנים לאחר הפסקת מוחלטת של שיווק הדור הראשון, הוצג הרכב כבר במרכב חמש דלתות שימושי ושווק באירופה (ובישראל) עד שנת 2015.
האינסייט החדשה שונה עיצובית מזו היוצאת, הנראית מבחינות רבות כהעתק של המתחרה היפנית - טויוטה פריוס. היא תוצע במרכב סדאן והפעם זונחת את הצורך להיראות "מיוחדת", ופשוט נראית מודרנית ומרשימה בזכות יחידות תאורה צרות, סבכה קדמית מודגשת וחישוקים ייחודיים. תא הנוסעים מזכיר את הסיוויק החדשה עם מסך מגע "צף" במרכז הקונסולה והגה שלוש צלעות בשרני, בעוד שאת בורר ההילוכים המסורתי מחליפים מתגים.
יחידת ההנעה תהיה ככל הנראה ה-i-MMD (ר"ת Intelligent Multi Mode Drive) החדשה של הונדה המוצעת זה מכבר באקורד ואשר משלבת בין שני מנועים חשמליים, האחד להנעה והשני כגנרטור לטעינת המצברים ומנוע בנזין (במחזור אטקינסון) בנפח 2.0 ליטר. יחידת הנעה זו תמצא מקום גם ב-CR-V החדש ובדגמים נוספים של היצרנית, כחלק מהאסטרטגיה ליחידות הנעה משולבות חשמל בשני שליש מהדגמים עד 2030.