דיווח: אמזון תציג בקרוב מתחרה ליוטיוב
גוגל הודיעה לאחרונה כי לא תאפשר שימוש ביוטיוב בשירותים של אמזון, ובתגובה הגישה האחרונה בקשת סימן מסחרי לשני שמות חדשים עם רמז עבה
אמזון וגוגל לא היו אף פעם "חברות" טובות מדי, ומידע חדש המתפרסם ברשת מעריך כי ענקית הקמעונאות האמריקנית מחפשת להציג תשובה מוחצת לשירות הזרמת הווידאו הפופולרי.
עוד כתבות באתר ג'ירפה:
מעבדת קספרסקי חושפת את Loapi - קוד זדוני חדש לאנדרואיד
חברת LG תשיק מוצרים מבוססי בינה מלאכותית תחת תת המותג "ThinQ"
האם יצרן כיסויים חושף את מערך הצילום החדש ב-Galaxy S9?
אמזון הגישה בקשות חדשות למשרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקני (UAPTO) לשירות שנקרא AmazonTube ולצידו סימן מסחרי גם לשם OpenTube.
הבקשות הוגשו מיד אחרי שגוגל הודיעה כי לא תאפשר שימוש באפליקציית יוטיוב במכשירי Amazon Echo ו-Fire TV, מה שהשאיר את משתמשי המוצרים ללא שירות הזרמת המדיה הפופולרית.
התיאור שהגישה אמזון לשני השירותים דומה מאוד לזה של יוטיוב: תוכנה או יישום סלולרי שניתן להשתמש בו כדי לשדר, לקבל, להעלות, להוריד, לקודד, לפענח, להזרים, לשתף ולשדר תוכן, תמונות, קטעי וידאו ועוד. נשמע מוכר, נכון? בשלב זה לא הגיבה אמזון לפרסומים, ואנחנו ניאלץ להמתין למידע נוסף בעניין.
מתחרים חדשים?
צילום: אתר ג'ירפה
מומלצים