שתף קטע נבחר

אל על מבטלת את המותג המוזל UP

החברה מבטלת את המותג המוזל ומשיקה 3 סוגי חבילות - זול, בינוני ויקר. פערי המחירים בין מוצר למוצר יעמדו על 60-100 דולר. סמנכ"ל המסחר של אל על: "אחרי ארבע שנות הפעלה המותג הזה עשה את שלו, להחזיק מספר מותגים יוצר קושי"

חברת אל על מבטלת את מותג טיסות הלואו-קוסט UP: החברה הודיע היום (ד') לבורסה כי תשיק ברבעון השני של שנת 2018 מתכונת חדשה לטיסות בכל יעדיה לאירופה.

 

מנכ"ל אל על דוד מימון הודיע על התפטרותו

 

על פי המתכונת החדשה, תינתן ללקוח במחלקת תיירים אפשרות בחירה בין שלושה סוגים שונים של חבילות מוצרי טיסה, החל מוצר בסיסי וזול ועד לחבילה כוללת. על פי הודעת החברה, המהלך נועד "לתת מענה רחב ככל הניתן ללקוחות השונים ולהתמודד טוב יותר עם התחרות הגוברת ביעדים אלו".

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

שלושת סוגי הטיסות, לפי הודעת אל על, הם:

- המוצר הבסיסי והזול ביותר שיאפשר עלייה למטוס עם תיק יד וקבלת ארוחה, ללא אפשרות לביטול או שינוי.

- מוצר הביניים שיאפשר בנוסף גם בחירת הושבה, משלוח כבודה ואפשרות לשינוי או ביטול בתוספת תשלום.

- המוצר היקר יותר יהיה חבילה כוללת שתאפשר בנוסף על האמור גם תיק יד שני וגמישויות בתנאי הביטול והשינוי, הכל בהתאם לקריטריונים שתקבע החברה ביחס לכל כרטיס ועל פי הוראות הדין.

 

פערי המחירים יעמדו על כ-60-80 דולר בין החבילה הכי זולה לבינונית, ופער של כמאה דולר בין החבילה הבינונית להכי גבוהה.

 

אל על מסרה עוד, כי בשנים הקרובות, במסגרת יישום המתכונת החדשה, יבוצע חידוש לפנים המטוסים ליעדי אירופה לרבות החלפה בהדרגה של מושבי התיירים והעסקים בחלק מצי המטוסים צרי הגוף של החברה. "המתכונת החדשה תחול גם על יעדים המופעלים כיום תחת המותג UP והוא יבוטל", נמסר בהודעה.

 

מכירת כרטיסי טיסה על פי המתכונת החדשה תחל במהלך הרבעון השני לשנת 2018, עבור טיסות שתמראנה במהלך הרבעון הרביעי לשנת 2018.

סמנכ"ל המסחר של אל על מכריז על ביטול המותג UP (צילום: איתי בלומנטל) (צילום: איתי בלומנטל)
סמנכ"ל המסחר של אל על מכריז על ביטול המותג UP(צילום: איתי בלומנטל)
 

בהודעה לבורסה נמסר, כי החברה צופה כי למתכונת החדשה תהא השפעה חיובית על תוצאותיה הכספיות אם כי לא במונחים מהותיים בהשוואה לכלל הכנסותיה. המתכונת החדשה אושרה סופית על ידי דירקטוריון החברה ביום 2 בינואר 2018.

 

סמנכ"ל המסחר של אל על, גונן אוסישקין, דיבר במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר החברה, והסביר את הרקע למהלך: "אחרי ארבע שנות הפעלה המותג הזה עשה את שלו. לרנקה, בודפשט, פראג, קייב וברלין - אבל זה לא היה מספיק ואנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו. יש לקוחות פרימיום שרוצים דברים נוספים.

 

"אנחנו יודעים מה עושה טוב שהלקוחות שלנו רוצים את חופש הבחירה. מוכנים לטוס בלי מזוודה או שנושיב אותם איפה שנוח לחברה במטוס. אנחנו מבינים שלהחזיק מספר מותגים יוצר קושי, ולכן מאחדים מספר מותגים ומתרכזים במותג אל על".

מימין: סמנכ"ל הסחר של אל על גונן אוסישקין ומנכ"ל אל על היוצא דוד מימון (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
מימין: סמנכ"ל הסחר של אל על גונן אוסישקין ומנכ"ל אל על היוצא דוד מימון(צילום: מוטי קמחי)

חברת אל על צפויה להודיע בקרוב על זהות המנכ"ל החדש שלה: המנכ"ל היוצא דוד מימון הודיע על פרישתו בנובמבר האחרון והוא צפוי לעזוב את החברה לאחר תהליף חפיפה עם המנכ"ל המחליף. אתמול פורסם ב"כלכליסט" כי סמנכ"ל הסחר של אל על גונן אוסישקין הוא המועמד המוביל והמועדף על ידי ועדת האיתור שהוקמה על ידי הדירקטוריון.

 

צפו בסמנכ"ל המסחר של אל על מציג את המהלך

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים