ליגת מירוצי מסלול חדשה: "זמן מטרה"
מארגני הליגה מבטיחים כי המירוצים יתקיימו על כל המסלולים בארץ בארבע קטגוריות שונות. המירוץ הראשון מתוכנן כבר בחודש ינואר
מסלולי המירוץ המאושרים בפצאל וערד יארחו השנה ליגת מירוצי "זמן מטרה" (Time Attack), כך מבטיחים צמד היוזמים לאון טאובס ויובל מלמד. לדברי השניים, מהמוכרים בתחום, מירוץ ראשון יערך כבר בחודש ינואר (19-20), השני והשלישי מתוכננים לחודש מרץ (תחילתו וסופו) סבב רביעי יערך בחודש אפריל וסבב נעילת הליגה צפוי להתקיים ב-11-12 במאי. מארגני האירועים אומרים עוד כי רק כשבוע לפני האירוע יתפרסם מיקומו תוואי המסלול הסופי יפורסם בערב המירוץ. זאת מטעמי "בירוקרטיה, נוחות, ושיתוף פעולה של המסלולים", כך השניים.
.
צבירת הניקוד באליפות תשמש לקביעת המיקום בסיומה, ונקודות ניתן יהיה לצבור לפי זמן ההקפה. הזמן המהיר ביותר זוכה ב-20 נקודות, שני 17 נקודות, שלישי 15 וכך הלאה. צבירת הנקודות אפשרית רק בארבעה (הטובים יותר) מתוך חמשת הסיבובים. כל משתתף יחוייב כמובן ברישיון נהיגה ספורטיבית בתוקף, קסדה, מכנסיים ארוכים ונעליים סגורות. כל המכוניות המתחרות יצויידו בכלוב אחורי, מטף כיבוי, שאקל גרירה ומדבקת מספר, וכל אבזר נדרש על-ידי התקנון המופיע במסמך "כללים לאירוע 'זמן מטרה'" באתר "הרשות לנהיגה ספורטיבית".
מלוח זמנים ראשונים שפרסמו המארגנים עולה כי ב-07:00 עד 08:00 יתבצעו בדיקות טכניות ויערך תדרוך, לאחר מכן ייערכו הקפות היכרות איטיות עם התוואי הייחודי וב-09:00 יחלו המקצים. כל נהג יקבל ארבעה סבבי נהיגה של שש הקפות. הראשונה לחימום צמיגים, ארבע לקביעת זמנים ואחרונה לקירור מכלולים.
קטגוריות המירוץ:
- מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 220 כ"ס או 1.8 ליטר מוגדשים, ללא הגבלת רוחב צמיגים
- מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 355 כ"ס (ללא הגבלת רוחב צמיגים), עד 3.0 ליטר מוגדש (הגבלת רוחב צמיגים ל-245) או עד 2.0 ליטר מוגדשים עם הנעה כפולה ודיפרנציאל פתוח - אודי S3 למשל
- מכוניות עם מנועים מקוריים והנעה כפולה עם דיפרנציאל נעול-ממוחשב - מיצובישי לאנסר איוו למשל
- מכוניות קיצוניות יותר