לקסוס LS חדשה בישראל - החל מ-795 אלף שקל
ספינת הדגל של לקסוס נוחתת בישראל ומוציאה לגמלאות את הדגם הקודם ששווק במשך יותר מעשור, והתקשה להתמודד מול התחרות. תג המחיר מתחיל ב-795 אלף שקל
ה-LS מתבססת על פלטפורמת GA-L החדשה של לקסוס ותוצע בגרסת מרכב אחת, ארוכה ב-2.5 ס"מ (523.5 ס"מ) רחבה ב-2.5 ס"מ (190 ס"מ) ונמוכה ב-2 ס"מ (146 ס"מ) מגרסת L הארוכה של הדגם היוצא. בסיס הגלגלים צמח ב-3.5 ס"מ משמעותיים (312.5 ס"מ) האמורים לשפר את מרחב המחייה לנוסעים. נפח תא מטען גדל בגרסה ההיברידית ב-60 ליטר (370 ליטר) אבל קטן בגרסה הרגילה ב-30 ליטר (480 ליטר).
השינוי המשמעותי ביותר נוגע ליחידת הנעה חדשה. לראשונה בהסטוריה של ה-LS אין בהיצע מנוע V8, אלא רק V6 בנפח 3.5. הראשון הוא טווין-טורבו ב-LS500 עם 417 כ"ס (30 כ"ס יותר מה-LS460 היוצאת) ו-61.2 קג"מ (תוספת 10.9 קג"מ בסל"ד נמוך משמעותית) ומשודך לתיבה אוטומטית עם 10 הילוכים.
השני בגרסת LS500h משלב בין מנוע בנזין אטמוספרי (299 כ"ס) ומנוע חשמלי (179 כ"ס). ההספק המשולב עומד על 359 כ"ס (86 כ"ס פחות מה-LS600h היוצאת) והתיבה כאן, המשלבת בין ארבעה הילוכים אוטומטית (פלנטרית) לתיבה רציפה, מאפשרת 10 יחסי העברה קבועים מראש.
שתי הגרסאות מצוידות בהנעה כפולה-קבועה, לעומת הנעה אחורית ב-LS460 היוצאת. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ב-LS500 (קיצוץ של 0.8 שניות) וב-5.5 שניות (0.6 שניות פחות מבעבר).בדגם ה-LS500h.
רשימת האבזור כוללת בגרסת פרימיום הבסיסית (795 אלף שקל ל-LS500h ו-970 אלף שקל ל-LS500) בין היתר מושבים קדמיים ואחוריים מרופדי עור, עם חימום, אוורור, כיוון חשמלי ועיסוי לקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים עם אפשרות טיהור אוויר, וילונות צד אחוריים נשלפים חשמלית, מסך תצוגה בגודל "12.3 בקונסולה המרכזית ומסך מגע אחורי לשליטה על מערכת הנוחות והבידור וחישוקי "20 קלים.
גרסת היי-פרימיום (בתוספת 115 אלף שקל להיברידי ו-140 אלף שקל לרגילה) מוסיפה מערכת שמע של מארק לווינסון, מושבים אחוריים מתכוון חשמלית עם הסטה של כמעט 50 מעלות לאחור, הדום לרגליים ועיסוי, יחד עם שני מסכי תצוגה אחוריים בגודל "11.6.