מהפכה: קוקה־קולה הכריזה על ארבעה טעמים חדשים
קוקה־קולה תעדכן את שורת מוצריה עם טעמים מפתיעים. המשקאות החדשים בטעמים מנגו, ג’ינג’ר לימון, דובדבנים ותפוז אדום ועיצובם הייחודי, יגיעו למדפים בארה”ב בסוף החודש
טעם של עוד: "ידיעות אחרונות" מפרסם כי ענקית המשקאות בישרה על ארבעה טעמים חדשים - מנגו, ג’ינג’ר לימון, דובדבנים ותפוז אדום - שיימכרו בפחית חדשה, קטנה יותר, ועם לוגו מעודכן. החברה גם הרגיעה את המכורים המודאגים: הטעם של דיאט קולה הרגיל, משקה בן 35 שנה, יישאר אותו הדבר.
המכירות של דיאט קולה נפלו בעקבות המעבר של הציבור האמריקני למשקאות דלי קלוריות אחרים, כמו מים מוגזים בטעמים. הפחית החדשה תוכננה בהתאם ותהיה בגודלם של בקבוקי הסודה הרגילים שקוקה־קולה משווקת. עם זאת המשקה בטעם הקלאסי של הדיאט קולה ימשיך להימכר גם בפחיות בגודל הקלאסי.
שינוי נוסף יהיה כאמור בלוגו של המשקה - פס אנכי צבעוני שונה לכל טעם ואדום למשקה הרגיל. זאת במטרה למשוך את הדור הצעיר, דור ה-y, שעוזב בהמוניו את המשקאות הקלאסיים ומחפש תחליפים בריאים ומלהיבים יותר. "אנחנו שומרים על המהות של דיאט קולה תוך מודרניזציה של המותג, כדי להזמין דור חדש של שותים לנסות את המשקה”, הוסבר בהודעה של החברה.
השינוי המהפכני מגיע אחרי שנתיים של מחקרים וניסויים, כולל בדיקה של 30 טעמים שונים לפני הבחירה בארבעת הטעמים המנצחים. המשקאות החדשים יופיעו על המדפים בארה"ב כבר בסוף חודש ינואר. לא ברור מתי הם יופצו למדינות אחרות, אבל לפי הודעת החברה, "חלק מהרעיונות נבדקים על ידי מפיצים בחלקים אחרים של העולם".