העולם שייך לצעירים: מייזו משיקה את ה-m6S
היצרנית הסינית הציגה את הדגם הראשון שלה לשנת 2018, לראשונה עם צג ביחס 18:9 וחיישן טביעת אצבע בצד המכשיר. בנוסף, השיקה שני דגמים חדשים של אוזניות, Live ו-Flow Bass, המתיישרים עם הקו העיצובי הצעיר ועם תג המחיר הנמוך של הטלפון
מותג הטלפונים הסיני "מייזו" צפוי להשיק לא פחות משישה דגמים חדשים במהלך שנת 2018, והרצף הזה נפתח רשמית היום (ד') עם ההכרזה העולמית על מכשיר ה-m6S, שנערכה בבייג'ינג. לראשונה, הציגה היצרנית הסינית מכשיר עם מסך ביחס של 18:9, ובכך בחרה להתיישר עם מה שהפך להיות הטרנד המרכזי בשוק הטלפונים החכמים בשנה החולפת. חידוש מפתיע נוסף הוא הפתרון היצירתי למיקום חיישן טביעת האצבע - כמעין שקע בדופן הימני של המכשיר.
אם ה-m6S נראה דומה למדי למכשיר אחר שכבר נתקלתם בו - זה לא מקרי. אחד מרבי המכר הגדולים של מייזו, דגם ה-Pro6, הועמד כאן כאב רוחני של המכשיר החדש. המעטפת היא כמעט אותה מעטפת - אלא שהוכנסו פנימה שיפורים רבים, הבולט שבהם הוא כאמור מסך התצוגה. בכל זאת, יש תחושה שמדובר במעין רימייק של דגם ה-Pro, שמקווה לשחזר את ההצלחה ההיא.
הדגם החדש מגיע עם צג בגודל של 5.7 אינטש, כאמור - ביחס תצוגה של 18:9 וברזולוציית HD פלוס (1440X720). נפח האיחסון עומד על 32GB או 64GB, לצד זיכרון פנימי של 3GB. לעניין המצלמות - אולי אחת הפונקציות הכי חשובות למשתמשים, ה-m6S מצויד במצלמת 8MP קדמית ו-16MP אחורית, והוא מגיע עם מעבד Exynos 7872 - תולדה של שיתוף פעולה עם היצרנית סמסונג. נפח הסוללה הוא 3000mAh, והיא משיגה 52% טעינה בתוך 30 דקות.
המכשיר מגיע בארבעה צבעים לבחירה: הכחול הרשמי שעוצב במיוחד, לצד זהב שמפניה, שחור מאט וכסוף.
גם כפתור הבית הווירטואלי - על המסך, עבר שדרוג מסוים וההתנהלות עם המחוות הפכה אינטואיטיבית יותר. המכשיר מגיע עם ממשק המשתמש Flyme6 המבוסס על אנדרואיד נוגט ומותאם ליחס התצוגה החדש. בסין, מחיר ההשקה עומד על 999RMB עבור גרסת הבסיס של 32GB (כ-500 שקלים) ו-1,099RMB עבור גרסת 64GB (כ-550 שקלים). טרם נקבעו מחירים ותאריך רשמי להשקה בארץ.
לצד האירוע המרכזי הושקו גם שני דגמים חדשים של אוזניות, דגם ה-Flow Bass, ממשיך דרכן של ה"פלואו", שמושק בסין במחיר של 599RMB (כ-300 שקלים), ודגם ה-Live שמדגיש גם הוא איכות גבוהה בתג מחיר נמוך יחסית ממותגי הפרימיום, ומושק במחיר של 1,299RMB (כ-650 שקלים). שני הדגמים צפויים להיות משווקים בישראל באמצעות היבואנית הרשמית של מייזו, חברת באג.
ה-m6S של מייזו מתיישר גם עם הקו המיתוגי הכללי של החברה - סיפוק חוויית שימוש טובה בטלפון חכם לצד תג מחיר נמוך, מה שנקרא Value for Money. הוא משווק, לפחות בסין - כמכשיר המיועד לילדים ובני נוער, וניכר שמייזו לוקחת מאוד ברצינות את קהל המעריצים שלה ונותנת לו מקום של כבוד, מילולית, בשורות הראשונות של אירוע ההשקה. הדגש על זמן סוללה שמיועד למשחקים ("תוכלו לשחק ברצף עד שההורים ינזפו בכם" - כך הובטח על במת האירוע), מסך גדול יותר ביחס חדש וגם מה שנראה לפחות כמו כניסה משמעותית יותר לשוק האוזניות עם דגם ה-Live בעיצוב שקוף שאפילו מזכיר במשהו את מכשירי הטלפון הקווי השקופים של שנות ה-90 - כל אלה יחד מסמנים מטרה דמוגרפית ברורה עבור קו המוצרים הזה. האמת? אין שום סיבה שילדים ובני נוער יחזיקו מותגי פרימיום בשווי אלפי שקלים, ובמובן הזה נראה שיש כאן פיצוח שהוא רלוונטי גם לשוק הישראלי.
הכותבת היא אורחת חברת מייזו בבייג'ינג