"אופס, היה לנו פנצ'ר": אפליקציית פנגו הושבתה ליותר משעה
לקוחות של שירות החניה פנגו התלוננו כי לא הצליחו להשתמש בשירות באמצעות האפליקציה בין 15:30 ל-16:50. פנגו: "התקלה נפתרה. במצבים חריגים בהם לקוחות לא הצליחו לסיים חניה או שקיבלו דו"ח בזמן התקלה, תיקח פנגו אחריות ותטפל בבעיה"
תקלה באפליקציית פנגו התרחשה היום (א') בין השעות 15:30 ל־16:50. לקוחות של פנגו התלוננו כי בעת שניסו להפעיל את שירות התשלום עבור החניה, התקבלה ההודעה: "אופס, יש לנו פנ'צר – אנחנו עובדים על התקלה, אוטוטו חוזרים!".
"ניתקו לי את השיחה במענה הקולי"
אמיר (40), תושב נס ציונה, סיפר ל־ynet כי הוא ניסה להפסיק את התשלום עבור החניה משעה 15:30, אך במשך שעה ארוכה לא הצליח. זאת, למרות שהתקשר למספר *4500, וניסה לסיים את החיוב טלפונית. רק לאחר שעה, הוא הצליח לסיים את התשלום לחניה.
"התקשרתי אליהם 8 פעמים", הוא סיפר. "פעמיים הופניתי אל שירות הודעות, שבו נאמר לי לחייג שוב ולהקיש 25 ואת השעה. עשיתי זאת, אך ללא הצלחה. באחת השיחות פשוט ניתקו לי את השיחה. רק לבסוף, הגעתי אל מוקד שירות הלקוחות ונאמר לי שיזכו אותי עבור חיוב היתר".
בעקבות פנייתו ניסו מספר עובדי ynet להפעיל את האפליקציה, אך ללא הצלחה.
מחברת פנגו נמסר: "פנגו שמחה להעניק שירות מהיר ללקוחותיה. נרשמה תקלה זמנית באפליקציה, כך שבזמן התקלה היה ניתן לבצע פעולות בחיוג לטלפון *4500".
האם פנגו מתחייבת לפצות לקוחות שיקבלו דו"ח חניה בעקבות חוסר היכולת להפעיל את האפליקציה?
"במצבים חריגים בהם לקוחות לא הצליחו לסיים חניה או שקיבלו דו"ח בזמן התקלה, תיקח פנגו אחריות ותטפל בבעיה", מסרו בפנגו.
יצוין, כי זו אינה הפעם הראשונה שישנן תקלות טכניות באפליקציית פנגו. בחודש יולי ובחודש ספטמבר היו תקלות טכניות דומות, בהן לא ניתן היה להפעיל את האפליקציה או לסיים את החניה, ומשתמשים דיווחו שלא הצליחו להשיג את המענה הקולי בזמן התקלה.