מרצדס A קלאס חדשה - אצלנו בעוד מספר חודשים
יצרנית הרכב הגרמנית חושפת את ה-A קלאס החדשה, עם תא נוסעים מרווח יותר, מערכות בטיחות מתקדמות והבטחה לאיכות נסיעה משופרת. לישראל תגיע לקראת הרבעון השלישי של השנה
מרצדס חושפת A קלאס חדשה,
דור רביעי למכונית הקטנה בהיצע הדגמים של היצרנית. בכלמוביל, יבואנית המותג לישראל, מסרו ל-ynet כי תגיע ברבעון השלישי של השנה.
מרצדס A קלאס
ה-A קלאס החדשה מאמצת את קו העיצוב העדכני שנחשף בקונספט שהוצג בתערוכת שנחאי, עם יחידות תאורה מאוד צרות מלפנים וחרטום מסיבי מבעבר, המעניקים לה מראה אגרסיבי יותר מה-A קלאס היוצאת. שינויים אלו אחראים גם על מקדם גרר נמוך מקודמתה (0.25cd לעומת 0.30cd בעבר) והטוב בקטגוריה, כך לטענת היצרנית.
תא הנוסעים, שתמונות שלו נחשפו לפני כחודשיים, אמור להציע חומרים איכותיים ומגוונים מבעבר, גלגל הגה שונה עם מתגים לבקרת השיוט (במקום הידית המסורתית משמאל) ופתחי אוורור דומיננטיים. גרסאות הבסיס יציעו צמד מסכי "7 המשמשים לוח מחוונים ומסך מגע (לראשונה במרצדס) למערכת הבידור והנוחות. את הגרסאות הבכירות יותר תצייד מרצדס בצמד מסכי "10.25. ה-A תצויד בכל מערכות הבטיחות המתקדמות של היצרנית המוכרות מאחיותיה הגדולות, לרבות יכולת נהיגה חצי-אוטונומית.
ה-A החדשה ארוכה ב-12 ס"מ (442 ס"מ), רחבה ב-1.5 ס"מ (179.5 ס"מ), גבוהה ב-0.7 ס"מ (144 ס"מ) ובעלת בסיס גלגל ארוך ב-3 ס"מ (273 ס"מ). אלה אמורים לטפל בנקודת התורפה של המכונית היוצאת ולשפר את מרחב המחיה לנוסעים. גם נפח תא המטען גדל ל-370 ליטר (תוספת 29 ליטר) ויש לו מפתח רחב ב-20 ס"מ.
היצע המנועים הרלוונטי לישראל כולל בשלב ראשון צמד מנועי טורבו-בנזין: 2.0 ליטר עם 224 כ"ס ו-1.4 ליטר חדש (163 כ"ס). שני המנועים משודכים לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד (המנוע הקטן יוצע גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית) ולהנעה קדמית או כפולה-קבועה כאופציה.
ה-A החדשה זוכה לכיול שונה להגה ולמיתלים. ה-A200 תצויד במתלה אחורי מסוג קורת מתח זול יותר לייצור בעוד ה-A250 הבכירה שומרת על תצורת מתלה רב-חיבורי בדומה לדגם היוצא. ה-A תוצע עם אפשרות בחירה בין שלושה כיולי מיתלים - נוחות, ספורט (קשיחים ומונמכים ב-1.5 ס"מ) או אדפטיביים.
פורסם לראשונה 03/02/2018 20:34
מרצדס A קלאס