שתף קטע נבחר

המבצע שיצר עימות בין נטפליקס לבין סלקום

במסגרת מבצע שהחל היום הציעה סלקום TV ללקוחותיה בעלי ממיר שיאומי הטבה כספית על רכישת מנוי בנטפליקס. בתגובה האשימה נטפליקס כי סלקום עושה קידום מכירות תוך שימוש במותג שלה, מבלי שהדבר תואם עמה. סלקום: "אנו פועלים על פי חוק"

 

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

עימות פרץ היום (ה') בין נטפליקס לבין סלקום. הרקע: נטפליקס האשימה את סלקום כי היא עושה קידום מכירות תוך שימוש במותג שלה, מבלי שהדבר תואם עמה.

 

השוואת מחירי שוק הטלוויזיה: כמה זה יעלה לכם?

 

ההודעה של נטפליקס יצאה בעקבות מבצע של סלקום TV שהחל היום, ובמסגרתו ניתן סבסוד על רכישת מנוי בנטפליקס. על פי המבצע, לקוחות קיימים ולקוחות חדשים שלה ייהנו מהטבה של 29.90 שקל בחודש, במשך 6 חודשים מיום ההרשמה למבצע, אם יציגו חשבונית לפיה הם משלמים לנטפליקס.

 

המבצע מיועד רק ללקוחות סלקום TV בעלי ממיר שיאומי. כלומר, לקוחות בעלי ממיר אחר, יידרשו לרכוש את ממיר שיאומי בסכום חד-פעמי של 99 שקל.

נטפליקס (צילום: ג'ירפה) (צילום: ג'ירפה)
נטפליקס(צילום: ג'ירפה)
 

סלקום לא השיקה את המבצע בהודעה מסודרת לתקשורת, ופרטיו לא הועברו בכתב גם לא לבקשת ynet. המבצע למעשה יצא ככל הנראה במסגרת תדרוך לנציגי החברה והוא מופיע במערכת.

 

פנינו לנטפליקס לאישור פרטי המבצע, וקיבלנו את התגובה הבאה: "רק פרטנר TV מורשית להציע קידום מכירות בתשלום מראש. קידום המכירות של סלקום לא מורשה ואנו חוקרים את העניין".

 

בעקבות הודעה זו, פנינו לסלקום בניסיון להבין האם המבצע עדיין בתוקף ומהי תגובת סלקום לטענות שהושמעו כלפיה. "בדקנו את הנושא. המבצע נמשך, סלקום פועלת על פי החוק", מסרה סלקום.

 

לפרטנר TV, יש שיתוף פעולה שיווקי עם נטפליקס, והיא מציעה ללקוחותיה את ערוץ נטפליקס למשך 6 חודשים בחינם.

 

יציאת סלקום למבצע דומה, מתרחשת על רקע התחרות הגוברת בשוק הטלוויזיה. זאת, מאז הודעת yes על השקת מבצע הכולל את כל ערוצי התוכן ואת שירותי ה-VOD בחבילה שעלותה 199 שקל.

סלקום TV ()
סלקום TV
 

גורמים המעורים בנושא אמרו ל-ynet כי נטפליקס פועלת בכל מדינה בשלב ראשון רק באמצעות ספק אחד ישיר דרך ממיר מובנה, וכל השאר יכולים לצרוך את תכניה באמצעות אפליקציה ולא באמצעות ממיר שבו ערוץ מובנה של נטפליקס. לדבריהם, הם עובדים בצורה מאוד מסודרת, ונוהגים להשיק קמפיינים פרסומיים משותפים תחילה עם חברה אחת, ורק בהמשך מרחיבים את פעילותם עם חברות נוספות, אך רק באישור.

 

פרטנר TV סירבה להתייחס לעניין.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים