שתף קטע נבחר

עכשיו זה רשמי: ספוטיפיי בישראל

שירות המוזיקה הגדול, שבו משתמשים 140 מיליון איש, ינחת בישראל ביום שני הקרוב עם מאגר הכולל למעלה מ-30 מיליון שירים. השירות יוצע במודל חינמי עם פרסומות או בעלות של כ-20 שקלים למנוי חודשי

לאחר חרושת שמועות לגבי מועד ההשקה והסיבה שבעטיה מועד זה התעכב - עכשיו זה רשמי: ספוטיפיי תיכנס לשוק הישראלי ביום שני הקרוב. המחיר ינוע ככל הנראה סביב ה-20 שקלים למנוי חודשי.

 

 

ספוטיפיי מציעה שירות מוזיקה בסטרימינג, דרך האינטרנט, והוא זמין במחשבים, סמארטפונים ומכשירים נוספים. ניתן להאזין לשירים בחינם עם פרסומות - או לשלם דמי מינוי חודשיים ולקבל גישה מלאה חופשית למאגר מוזיקה של 30 מיליון שירים. לחברה יש כרגע 140 מיליון משתמשים פעילים, מהם 60 מיליון מנויים משלמים. החברה פעילה ב-61 מדינות בעולם ומתרחבת בהדרגה. עדיין לא ידוע מה יהיה מבחר השירים בעברית שהחברה תציע, אך לפי ניסיון העבר עם שירותי המוזיקה המתחרים, ההיצע יהיה מגוון ורחב מאוד ויכלול את רוב המוזיקה הישראלית העדכנית, גם זו מהשנים האחרונות.

 

ספוטיפיי בישראל (אילוסטרציה: Shutterstock) (אילוסטרציה: Shutterstock)
ספוטיפיי בישראל(אילוסטרציה: Shutterstock)

 

בעבר פורסם כי בשל מחלוקות בין ספוטיפיי לאקו"ם, הגוף שאחראי לזכויות היוצרים של המוזיקאים בישראל, התעכבה השקת השירות בארץ. כעת, לאחר שיושרו ההדורים ונקבעו העמלות שהחברה תשלם לאקו"ם, השירות יוצא לדרך, וכאמור הוא יושק ביום שני הקרוב. מחיר השירות בתשלום עדיין אינו ידוע, אך ההערכה היא שהוא ינוע סביב המחיר של 20 שקלים למנוי חודשי.

 

רק לפני מספר ימים דווח כי חברת ספוטיפיי, שמספקת את שירות הסטרימינג הגדול בעולם, הגישה את המסמכים הדרושים לקראת הנפקה מניות בבורסה המרכזית של ניו יורק לפי שווי של 23 מיליארד דולר. החברה הכניסה בשנת 2017 כחמישה מיליארד דולר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה: Shutterstock
ספוטיפיי
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים