שתף קטע נבחר
 

הכירו את intsigths

סטארטאפ השבוע שלנו הוא אינטסייטס, פלטפרומה לזיהוי התראות סייבר. הישראלים שמאחורי הרעיון ענו על השאלון שלנו

תעודת זהות:

מייסדים: גיא ניצן, אלון ארבץ, גל בן דוד

שנת הקמה:2015

שנות עבודה בניו יורק: שנתיים. עשרה עובדים בארה"ב ובסך הכל 25.

 

הרעיון מאחורי הסטארטאפ: "אינטסייטס" מפתחת פלטפרומה לזיהוי התראות סייבר מחוץ לרשת הארגונית - למשל ברשתות חברתיות, פורומים של פשיעת סייבר, אתרי "בלאק מרקט" ועוד. המערכת מנטרת את כלל המקורות הללו, מזהה איומים שרלוונטים ללקוחות שלנו ויודעת להתממשק עם מערכות אבטחת מידע בתוך הארגון, ובכך לזהות ולחסום תקיפות סייבר.

 

איך נולד הרעיון?

כאשר החלטנו להקים חברה ביחד, רצינו לבנות מוצר שייתן מענה לבעיה גדולה בצורה נוחה ופשוטה.הבנו שבעולם אבטחת המידע יש הרבה בעיות שניתן לפתור, אך בעיה אחת ענקית שזיהינו הייתה היכולת לנטר ולהבין את האיומים השונים מחוץ לרשת של הארגון. בשוק היו קיימים פתרונות שונים שפתרו חלק קטן מהבעיה, והחלטנו לייצור מערכת שתתן מענה מקיף ותחבר בין האיומים שמזוהים באינטרנט אל תוך מערכות אבטחת המידע וה-IT בתוך הרשת הארגונית.

מנהלי אבטחת מידע מקבלים כיום הרבה מאד מידע ממערכות שונות, ואנחנו החלטנו שמידע פשוט לא מספיק. ייצרנו את היכולת להפוך את המידע לפעולות אבטחת מידע אוטומטיות שמגינות על הארגון בזמן אמת.

 

מייסדי החברה.  ()
מייסדי החברה.

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

החיבור של המייסדים הוא הדבר הכי חשוב בהפיכת רעיון לחברה אמיתית - אנחנו חולקים תפיסת עולם מאד דומה ומהר מאד הבנו שהערכים שלנו דומים. מהרגע שצוות המייסדים היה מחובר והוספנו לזה רעיון מקורי שפותר בעיה גדולה, נותר רק להתחיל לבצע. בדקנו את הרעיון של מול מספר לקוחות פונטציאליים והבנו שיש שוק אמיתי לזה ושלקוחות ישלמו על זה כסף.

 

מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

בתחילה המנכ"ל עבר לסן פרנסיסקו ובמשך 3 חודשים השתעשענו ברעיון של לבנות את החברה בחוף המערבי. בסוף התקופה הזאת עברנו לניו יורק.

בשתי מילים - Time zone. הפרש הזמנים מקליפורניה לישראל הוא 10 שעות, בעוד בניו יורק זה 7 שעות. 3 שעות עבודה נטו אל מול ישראל, זה הדבר הכי חשוב ששכנע אותנו לעבור לניו יורק.

 

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

ברגע שעברנו לארה"ב והתחלנו להיחשף ללקוחות ושותפים ברמה יומיומית, התחלנו לראות עלייה גדולה במכירות וגם בפיתוח המוצר. לפני המעבר, היינו טסים לארה"ב על מנת לפגוש לקוחות, אך זה היה במינון נמוך - שבוע אחד בחודש, לפעמים קצת יותר. ברגע שהיינו פה על הקרקע, יכולת להרגיש בקלות איך הממשק והחיכוך עם הלקוחות עולה, מקבלים יותר פידבק והבנת השוק שלנו התעצמה.

 

לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

בוחרים שם אחר לחברה שיותר קל להגות באנגלית.

 

מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

מיד אחרי שסוגרים סבב A, יש כבר מוצר ראשוני שניתן למכור אותו, ורוצים להתחיל את תהליך החשיפה ללקוחות. אין מה לעשות פה (אולי חוץ משופינג ולחפש השקעות) כשעדיין אין מוצר עובד.אנחנו בנינו פה את צוות המכירות והשיווק וזה צוות מאד יקר שחבל לבזבז עליו כסף כשאין לו מה למכור.

 

מאז הקמת הסטארטאפ, כמה כסף גייסתם?

25 מיליון דולר.

 

מחפשים עובדים?

בהחלט!

 

www.intsigths.com

 

 

מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY.

 WWW.IsraeliMappedinNY.com

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זיהוי סייבר מחוץ לרשת הארגונית. אינסייטס
מומלצים