אובר תסגור את שירות המשלוחים Rush בעוד חודשיים
החברה הודיעה שהשירות, שהיה זמין בארצות הברית, פעל בתור ניסוי ועתה הושלם. בתוך כך, נודע שרגולטורים בסינגפור שוקלים לטרפד את רכישת פעילות אובר בידי גראב המקומית מחשש לפגיעה בתחרותיות
אובר תבטל בעוד חודשיים את שירות Rush, במסגרתו הציעה משלוחים עסקיים מהירים לחבילות ומסמכים בערים מרכזיות כניו יורק וסן פרנסיסקו.
האיחוד האירופי: אובר היא חברת מוניות - לא טכנולוגיה
התאונה האוטונומית של אובר: כשל טכנולוגי ברור
שירות Rush היווה את הכניסה של החברה לתחום המשלוחים, בו השיקה בהמשך את שירות משלוחי המזון אובר Eats המוצלח. עתה אומרים באובר כי מיצתה את שניתן להפיק מפלטפורמת Rush ועל כן תעצור את פעילותה.
לפני הקמת ופריסת של אובר Eats, השתמשו בשירות Rush מסעדות למיניהן כדי לבצע משלוחים במטרופולינים האמריקניים, וכך התנסו בשירותי אובר וביססו עמה שותפות. בעוד משלוחי המזון של שירות Eats התרחבו ליותר מ-200 ערים, נותר שירות Rush קטן ומקומי. לפי אובר, השירות מבוטל משום שהיווה עבורה ניסוי שעתה הושלם - והלקחים שהופקו ממנו ישולבו בפלטפורמת Eats.
חדשות נוספות שמעסיקות את חברת שיתוף הנסיעות מגיעות מהמזרח הרחוק: אובר הודיעה לאחרונה שתמכור את פעילותה בדרום מזרח אסיה ליריבתה הסינגפורית Grab, בתמורה להחזקות בה. ואולם, עתה נודע שהממונה על ההגבלים העסקיים במדינה בוחן את העסקה וחושד שהיא עלולה לפגוע בתחרות החופשית. הרגולטור החל לבחון את פרטי העסקה והשלכותיה האפשריות, ויש סיכוי שיביא לביטול המהלך.
מנכ"ל אובר, דארה קוסרשאהי, הודיע בשבוע שעבר כי החברה תפסיק לנטוש שווקים תוך מכירת עסקיה למתחרים (כפי שעשתה עם דידי צ'ושינג בסין ועם יאנדקס ברוסיה). אולם, לפי דיווח של סוכנות רויטרס, עשויה החברה לבצע עוד נטישה אחת כזו, בשוק ההודי. המתחרה המקומית שלה, חברת Ola, היא קשה ומרה; לפי מקורות רויטרס, בכירי אובר ואולה נפגשו מספר פעמים בשנה האחרונה, ככל הנראה במסגרת מו"מ לרכישת פעילות אובר.