שתף קטע נבחר
 

ספינת הדגל של קיה מתחדשת

הקוריאנים מנסים לנגוס בפלח היוקרה עם דור שני ל-K900 הגדולה והמאובזרת בנדיבות. לישראל היא לא צפויה להגיע

קיה חושפת K900 חדשה, דור שני לסדאן הגדולה של היצרנית הקוריאנית שמשווקת בצפון אמריקה, ומנסה מספר שנים להתמודד מול ספינות הדגל של מתחרות גרמניות.

קיה K900 ()

לדברי קיה, ה-K900 מבוססת על פלטפורמה חדשה קשיחה ב-33% מקודמתה, עם בסיס גלגלים ארוך במיוחד של 310 ס"מ, 5.5 ס"מ יותר מהדגם היוצא ו-3 ס"מ יותר מב.מ.וו סדרה 7. המראה  עודכן קלות עם יחידות תאורה שונות ומקדם גרר נמוך במיוחד - 0.27cd, לא במעט תודות לפתחי אוורור-קירור בעלי פתיחה-סגירה חשמלית.


קיה K900 ()

גם תא הנוסעים עבר שינויים קלים עם מסך מגע ענק במרכז הקונסולה ("12.3) ואפשרות ללוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), תצוגה עלית גדולה במיוחד על השמשה ("9.7) הקדמית ומערכת שמע של הרמן קרדון עם 17 רמקולים. היצע מערכות הבטיחות עשיר כמקובל בקטגוריה, לרבות אפשרות לנהיגה חצי-אוטונומית.

קיה K900 ()

יחידת ההנעה היחידה בהיצע היא V6 כפול מגדשי טורבו המגיע מהסטינגר, המפיק 365 כ"ס ומשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. ההנעה כפולה-קבועה בעלת חלוקת מומנט משתנה של עד 50% לפנים ועד 80% לאחור. לדברי היצרנית, המתלה הקדמי תוכנן מחדש ואמור לשפר את תגובות הרכב הגדול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים