סמסונג מוציאה עדכון לתיקון תקלות השמע במכשירי גלקסי S9 ו-S9 פלוס
יצרנית הסמארטפונים הקוריאנית תוציא עדכון למכשיר החדש לאחר שחלק מהרוכשים דיווחו על הפסקות שמע אקראיות לכמה שניות במהלך שיחות. סמסונג: "בודקים מספר מצומצם של דיווחים"
סמסונג מוציאה בימים אלה עדכון תוכנה למכשירי גלקסי S9 ו-S9 פלוס, שאמור לתקן את תקלת הפסקות השמע ממנה סובלים חלק מהלקוחות שרכשו אותם.
בשבועות האחרונים סמסונג מקדמת ומשווקת בישראל באופן נרחב את הסמארטפונים החדשים שלה, גלקסי S9 ו-S9 פלוס. עם זאת, חלק מרוכשי המכשירים מדווחים על תופעה מרגיזה: במהלך שיחת טלפון יש הפסקות שמע אקראיות, שבמהלכן לא ניתן לשמוע את הצד השני בשיחה למשך כמה שניות. לאחר מכן השמע מתחדש.
משיחה עם שירות הלקוחות של סמסונג ישראל נראה שהבעיה מוכרת. נציגת השירות אמרה לנו כי "לא מדובר בתקלה במכשיר, אלא בבעיית תוכנה שגורמת לניתוק". לדבריה, סמסונג מוציאה עדכון תוכנה ביום חמישי הקרוב, שיטפל בבעיה. "רק צריך להוריד את העדכון למכשיר, אוטומטית או ידנית, והבעיה תיפתר", הבטיחה הנציגה.
מסמסונג ישראל נמסר בתגובה: "בסמסונג שביעות רצון של הלקוחות היא ערך עליון, ואנו שואפים לספק את החווייה הטובה ביותר ללקוחותינו, תמיד. אנחנו בודקים מספר מצומצם של דיווחים על הפסקות שמע של מספר שניות במהלך שיחה במכשירי גלקסי s9 ו-s9 פלוס ומעודדים כל לקוח שחווה קשיים או שיש לו שאלות, לפנות אלינו באופן ישיר במספר כוכבית 6963". בסמסונג לא מסרו מה הסיבה לתקלה ומה הגורם לה.
אמנם לא כל הלקוחות נתקלו בבעיה, ואמנם נראה שסמסונג מכירה בה וממהרת לתקן אותה. אך עדיין מדובר בפרשה מביכה עבורה: השקה מתוקשרת ובומבסטית של מכשיר דגל - שמלווה בתלונות על תקלות טכניות מצד לקוחות.
זו לא התקלה הראשונה שמתגלה ב-s9 החדשים. לאחרונה דווח בחו"ל, כי סמסונג בודקת גם דיווחים לפיהם בחלק מהמכשירים החדשים התגלתה תקלה במסך המגע.