שתף קטע נבחר

העדכון לא עזר: רבים מרוכשי גלקסי S9 ו-S9 פלוס עדיין סובלים מתקלת שמע

תקלת השמע המוזרה, שתוקפת בעיקר את מכשיר הדגל גלקסי S9 פלוס, טרם נפתרה: סמסונג הודתה בבעיה, שלחה לישראל צוות מהנדסים ושחררה עדכון תוכנה, אך לקוחות רבים עדיין מתלוננים

עדכון התוכנה לא עזר: לקוחות שרכשו מכשירי גלקסי S9 ו־S9 פלוס של סמסונג, ממשיכים להתלונן על תקלות של הפסקות שמע במהלך שיחות טלפון.

 

סקרנו את הגלקסי S9

סקרנו את הגלקסי S9

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

בשבועות האחרונים נתקלים לקוחות שרכשו את מכשירי הדגל החדשים של סמסונג בתופעה מרגיזה: הפסקות שמע אקראיות במהלך שיחות טלפון; השיחה נמשכת אך לא ניתן לשמוע את הצד השני למשך כמה שניות. לאחר מכן השמע מתחדש. וכך, רבים שהשקיעו 3,000־4,000 שקל במכשיר הדגל החדיש ביותר של סמסונג, גילו כי הוא לא תמיד מצליח למלא את תפקידו הבסיסי ביותר: לקיים שיחת טלפון.

 

גלקסי +S9 (צילום: גיא לוי)
גלקסי S9 פלוס(צילום: גיא לוי)

 

סמסונג מודעת לתקלה כמעט מן הרגע שבו התגלתה ופועלת מאז באינטנסיביות כדי לטפל בה: ביום חמישי האחרון, כפי שדווח לראשונה ב"ממון", החברה הוציאה עדכון תוכנה שהיה אמור לפתור את הבעיה. זאת אחר שלפני כעשרה ימים נחת בארץ צוות של מהנדסי סמסונג, שעבד מסביב לשעון מול ספקיות הסלולר בניסיון לפתור את הבעיה. אף שהעדכון אכן סייע ושיפר את המצב עבור חלק מהלקוחות, רבים עדיין מתלוננים שהבעיה לא נפתרה. לקוח הסובל מהתקלה סיפר ל"ממון", כי אף שמספר הפסקות השמע פחת אחרי העדכון ואורכן התקצר — הבעיה לא חלפה לגמרי.

 

מנכ"ל סמסונג ישראל מציג את שני דגמי הגלקסי S9 (צילום: גיא לוי) (צילום: גיא לוי)
מנכ"ל סמסונג ישראל מציג את שני דגמי הגלקסי S9(צילום: גיא לוי)

 

בעמודי הפייסבוק של סאני ושל סמסונג אפשר למצוא עשרות תלונות על התקלה. "הורדתי היום את העדכון הנוסף לגלקסי S9 ואין שום שיפור! השיחות עדיין נעלמות ומתנתקות!", כתב גולש אחד. גולש אחר הוסיף: "לאחר עדכון תוכנה הטלפון ממשיך בניתוקים באופן תדיר יותר מאשר לפני העדכון". וגולש אחר: "גם אצלי לא עזר עדכון הגרסה, כמעט כל שיחה מתנתקת".

 

בעיות בשמע: גלקסי S9 (צילום מסך) (צילום מסך)
בעיות בשמע: גלקסי S9(צילום מסך)

 

התקלה משתנה בדרגת החומרה שלה. בחלק מהמקרים מתרחשת בכל שיחה, ובמקרים אחרים רק לעיתים רחוקות. היא התגלתה בעיקר במכשירי S9 פלוס. אף שבסמסונג טענו, כי מדובר ב"מספר מצומצם של דיווחים", על־פי גורמים יודעי דבר בענף מדובר בבעיה שתוקפת עד ל־15% מהמכשירים — שיעור שמשתנה בהתאם למפעילת הסלולר.

 

הבעיה אינה בלעדית רק לישראל: הבלוג ההודי piunikaweb דיווח על משתמשים רבים ברחבי אירופה ואסיה המדווחים על תקלה, וניתן למצוא תלונות דומות בפורומים מקצועיים, בפורומי תמיכה של סמסונג ובטוויטר. נראה שהבעיה כמעט לא קיימת בארה"ב, מה שמחזק את ההערכה, כי היא קשורה למעבד המכשיר: בארה"ב, הגלקסי S9 נמכר עם מעבד "סנאפדרגון 845" מתוצרת קוואלקום; ובשאר העולם, כולל ישראל, הוא נמכר עם מעבד "אקסינוס" מתוצרת סמסונג עצמה.

 

יש לציין כי תקלות מהסוג הזה מתרחשות לא אחת גם במכשירי דגל של חברות אחרות. כך למשל, באייפון X התגלתה תקלה עולמית, שבגללה, בעת שיחה נכנסת, מופיע שם המתקשר על המסך בעיכוב של שניות ארוכות. התקלה עוררה זעם רב בקרב לקוחות אפל בארץ ובעולם ולהערכת רבים פגעה משמעותית במכירות המכשיר.

 

מסמסונג לא התקבלה תגובה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים