סיינרקיס השיקה את מערכת ניהול קשרי הלקוחות Mybusiness 4
החברה שבשליטת קבוצת קו מנחה השיקה גרסה חדשה למערכת ה-CRM. המערכת פותחה במשך יותר משנתיים וכוללת שירותים וכלים שונים לניהול העסק
חברה סיינרקיס שבשליטת קבוצת קו מנחה, העוסקת באספקת מידע ממוחשב, השיקה את גרסה 4 של מערכת ה-CRM (ניהול קשרי הלקוחות) – MyBusiness. מדובר במוצר מבוסס ענן (SaaS), שפותח במשך יותר משנתיים, ונכתב מחדש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, לצד מתיחת פנים של הממשק וחווית המשתמש.
Mybusiness הוא שירות CRM המאגד בתוכו, בין היתר, שירותים וכלים שונים לניהול העסק, כגון: הקמת אתרים, מסחר אלקטרוני, שיווק בדואר אלקטרוני, מחולל דפי נחיתה, סליקה, הפקת חשבוניות ועוד.
הגרסה החדשה מאפשרת בין השאר גמישות והתאמה מלאה לצרכי הלקוחות; אפשרות כניסה למערכת מכל מקום; סביבת פיתוח מתקדמת כך שניתן לשלב פיצ'רים נוספים ומותאמים לעסק דרך הממשק ללא תלות בפיתוח; בניית אתרי תדמית ודפי נחיתה עם חיבור מהיר למערכת הניהול.
אילן זריהן ושלומי שטיין, מייסדי החברה ומנכ"לים משותפים, מסרו: "לאחר שנים של אפיון ולמידת צרכים ועבודת פיתוח מאומצת אנו גאים מאוד במערכת החדשה שהוצאנו. למערכת יכולות שלא קיימות במערכות דומות בארץ ובעולם כדוגמת יכולת הקסטומיזציה שלה ב-drag and drop המאפשרות להתאים ולהטמיע אותה בקלות בכל ארגון.
"לא פחות חשוב - ממשק המשתמש של המערכת הינו אינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. אנו חושבים שהגרסה החדשה והגב החזק שקו מנחה נותנים לנו ירימו את החברה לגבהים חדשים".
החברה המפעילה את MyBusiness, סיינרקיס, נרכשה לפני כשלושה חודשים ע"י קבוצת קו מנחה, שנכנסה באמצעותה לתחום אספקת שירותי ענן לניהול קשר לקוחות. קהל היעד של החברה מתחיל בפרילנסרים בודדים, דרך חברות קטנות ובינוניות ועד לתאגידי ענק.
מערכת ניהול לקשרי לקוחות
צילום: shutterstock
מומלצים