סקודה קארוק 1.0 ליטר אוטו': החל מ-140 אלף שקלים
רכב הפנאי החדש של סקודה הושק בישראל עם יחידות הנעה מודרניות, אבזור נדיב ומערכות בטיחות מתקדמות. מחיר הגרסה הבסיסית עם תיבה ידנית: 130 אלף שקלים
צ'מפיון, יבואנית סקודה, משיקה בישראל את הקארוק,
רכב הפנאי הקומפקטי שיתמודד בקטגוריה שהיוותה כ-18% משוק הרכב אשתקד. תג המחיר מתחיל ב-140 שקלים לגרסת הבסיס האוטמטית. לדברי היבואנית, צפי המכירות השנתי עומד על כ-2,500 יחידות.
הקארוק מבוסס על פלטפורמת MQB משותפת לסיאט אטקה המיוצר לצדו במפעל סקודה שבצ'כיה. הוא חולק עימו בסיס גלגלים (264 ס"מ) רוחב (184 ס"מ) וגובה (160 ס"מ) זהים, אך הוא ארוך ממנו ב-2 ס"מ (438 ס"מ). תא המטען מכיל 500 ליטר, 10 ליטר פחות מאחיו הספרדי.
הקארוק יוצע עם שני מנועי טורבו-בנזין - שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 115 כ"ס (ב-140 אלף שקל) וארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס (ב-150 אלף שקלים) המצויד גם במערכת לניתוק אספקת הדלק לשני מזרקים בעומס נמוך. שני המנועים משודכים לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית כפולת-מצמד והנעה קדמית, פרט למנוע הקטן שיוצע גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית (ב-130 אלף שקל). בנוסף יוצע מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר טורבו דיזל עם 150 כ"ס, תיבת שבעה הילוכים אוטומטית כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה (ב-185 אלף שקלים).
הקארוק יוצע בשלוש רמות אבזור, אמבישן הבסיסית (מוצעת רק עם מנועי הבנזין) כוללת מסך מגע בגודל "6.5 עם צימוד לסמארטפון דרך Apple CarPlay ו-Android Auto, בקרת אקלים מפוצלת (עם פתחים למושב האחורי), חיישני חניה אחוריים מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "16 קלים. אבזור הבטיחות כולל שבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת עירנות נהג.
סקודה קארוק