שתף קטע נבחר
 

דאצ'יה סנדרו: ידני Out, רובוטי חד-מצמדי In

המותג הרומני משיק בישראל גרסה רובוטית לסנדרו במקום הידנית. תג המחיר מזנק בהתאם ב-8,000 שקלים. מחיר הכניסה מעתה: 63 אלף שקלים

קרסו, יבואנית דאצ'יה, מתחילה לשווק גרסה עם תיבה רובוטית לסנדרו, במקום הגרסה הידנית שהחזיקה בתג-מחיר נמוך במיוחד ולא תשווק כאן עוד. תג המחיר הותאם ויעמוד מעתה על 63 אלף שקלים, 8,000 שקלים יותר מהידנית.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הסנדרו הרובוטי מצויד במנוע בעל שלושה צילינדרים מוגדש בנפח 0.9 ליטר, עם 90 כ"ס ו-15.3 קג"מ, 15 כ"ס ו-4.4 קג"מ יותר מהמנוע הקודם - בנזין בנפח 1.2 ליטר אליו שודכה תיבה ידנית. תיבה הרובוטית חמישה הילוכים והיא מופעלת על-ידי מצמד אלקטרו-מכני (בשונה מתיבות דומות בעלות תפעול אלקטרו-הידראולי) האמור לאפשר העברות הילוכים חלקות יותר מתיבות דומות. יש גם מערכת לסיוע בזינוק המונעת גלישה לאחור בתחילת נסיעה.

דאצ'יה סנדרו ()
בהתאם לתוספת ההספק, גם הביצועים שופרו: זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות ומהירות מרבית של 175 קמ"ש, שיפור של 3.5 שניות בזינוק ו-13 קמ"ש במהירות המירבית לעומת הידני. גם צריכת הדלק טובה יותר ועומדת באופן רשמי מעתה על 20.4 ק"מ לליטר, לעומת 17.2 ק"מ לליטר.


דאצ'יה סנדרו ()
 

רשימת האבזור נותרה ללא שינוי וכוללת חלונות ומראות חשמליים, מערכת שמע נשלטת מההגה ושקע USB. אבזור הבטיחות נמוך מהמקובל כיום וכולל ארבע כריות אוויר בלבד ומערכת התראה של מובאון בהתקנה מקומית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים