פיז'ו 508 גם בסטיישן - לובינסקי שוקלים ייבוא
גרסת סטיישן למשפחתית הגדולה והחדשה של פיז'ו הוצגה. לדברי היבואנית, היא עשויה להגיע לישראל
בדומה לסדאן, ה-SW מתבססת על פלטפורמת EMP2 המודולארית (PF3 בדגם היוצא) ומסייעת להפחתת כ-70 ק"ג במשקל. למרות הצללית שמרמזת על ממד אורך מוגדל, הוא זהה לסדאן (478 ס"מ) וכך גם ממד הרוחב (186 ס"מ), אבל לגובה נוספו 2 ס"מ (142 ס"מ) זניחים שכן מדובר בפסי גגון דקורטיביים ותו לא. תא המטען מכיל 530 ליטר, 43 ליטר יותר מהסדאן.
גם היצע המנועים זהה לסדאן, עם טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר בשתי רמות הספק (180 או 225 כ"ס) וצמד מנועי טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 130 כ"ס, לצד 2.0 ליטר עם 160 או 180 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, למעט הדיזל הקטן שיוצע גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית. בעתיד תצטרף להיצע גם גרסה היברידית-נטענת עם טווח נסיעה חשמלי של 32 ק"מ.
עיצוב הפנים מוכר מדגמים אחרים של היצרנית עם הגה קטן קוטר, לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), בורר הילוכים בצורת ג'ויסטיק ומסך מגע ("10) עם סוללת מתגים השולטים במערכות השונות. מערכות הבטיחות המתקדמות כוללות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, התראה על שטחים מתים וערנות נהג, תאורה דינמית ואפילו מערכת לראיית לילה.