נתפסה על חם - ב.מ.וו סדרה 3 חדשה
קבלו תמונות ריגול של ב.מ.וו סדרה 3 החדשה, הצפויה לערוך הופעת בכורה עולמית בתערוכת פריז שתתקיים באוקטובר, ולהגיע ארצה בתחילת 2019
תמונות ראשונות של ב.מ.וו סדרה 3 בניסוי נהיגה במסלול נורבורגרינג בגרמניה, נקלטו בעדשת המצלמה של עורך אתר AutoBlog.MD, קונסטנטין מיהלאצ'י. השקה הרשמית צפויה בתערוכת פריז בתחילת אוקטובר ומהיבואנית, דלק מוטורס, נמסר כי לישראל היא תגיע בתחילת 2019.
סדרה 3 של ב.מ.וו היא עדיין הדגם הנמכר ביותר של היצרנית, אבל איבדה בשנים האחרונות את ההובלה במכירות למרצדס C קלאס ואודי A4 באירופה. על פי פירסומים ברשת, הדור השביעי בששולת המכונה G20 יתבסס על פלטפורמת CLAR המשותפת לאחיותיה הגדולות, סדרה 7 וסדרה 5, העושות שימוש באלומיניום על-מנת להשיג משקל עצמי נמוך יחסית. יש לצפות לכן שה-3 החדשה תהיה קלה מסדרה 3 הנוכחית. זאת למרות גידול צפוי בממדים, במטרה לשפר את מרחב המחיה לנוסעים.
סדרה 3 תציע את אותם מנועי טורבו-בנזין ודיזל מהדגם הנוכחי. הרלוונטים עבורנו הם כמובן לוגמי הבנזין עם היצע שיכלול שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובפסגת ההיצע - שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר. הם ישודכו לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית או שישה הילוכים ידנית במנועים הקטנים, והנעה אחורית או כפולה-קבועה כאופציה. בהמשך יוצעו גם יחידות הנעה היברידיות-נטענות.
בתמונות ניתן להבחין כי העיצוב הפך דינמי יותר בזכות יחידות תאורה חדות מלפנים ומאחור, סבכת כליות גדולה יחסית ופתחי אוורור מודגשים בפגוש הקדמי. לפי השמועות, איכות החומרים, מנקודות החולשה של הדגם הנוכחי, צפויה להשתפר משמעותית ובדומה לאחיותיה הגדולות, גם היא תציע את הדור העדכני של מערכת iDrive. גם מערכות הבטיחות צפויות להתעדכן עם אפשרות לנסיעה חצי-אוטונומית. יש לציין שהדגם הנוכחי מציע רק בלימה אוטונומית בנסיעה עירונית והתראה על סטייה מנתיב.