חשיפת שרירים מוקדמת: אסטון מרטין DBS
ספינת הדגל החדשה של אסטון מרטין נחשפה. עם 715 כ"ס, זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות בלבד וכוונת על חרטומה של לא אחרת מפרארי 812 סופרפאסט האימתנית
ה-DBS מבוססת על ה-DB11 ונבדלת ממנה בחישוקי "21 ("20 ב-DB11), חזית אגרסיבית יותר, מסיטי אוויר בפגוש הקדמי והאחורי וספוילר על דלת תא המטען המייצרים יחדיו כוח הצמדה של 180 ק"ג. בתא הנוסעים מסתכמים השינויים בהגה שטוח בחלקו התחתון, גימורים שונים ותפרים אדומים.
בחרטום האסטון מרטין החדשה ממוקמת יחידת V12 כפולת מגדשי טורבו בנפח 5.2 ליטר, עם 715 כ"ס ו-91.8 קג"מ - 85 כ"ס ו-20.4 קג"מ יותר מה-DB11 AMR, הגרסה החזקה ביותר של הדגם עד היום. תיבת שמונה ההילוכים האוטומטית ממוקמת מאחור במטרה לאפשר חלוקת משקל אופטימלית, מכוילת כעת להעברות מהירות יותר וכוללת יחס העברה סופי קצר יותר. הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני (אלקטרוני ב-DB11).
שימוש בחלקי מרכב מקרבון מאפשר הפחתת משקל של 72 ק"ג, ויחד עם תוספת הכוח הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 3.4 שניות, קיצוץ של 0.3 שניות מה-DB11 AMR. שינויים נוספים הם מיתלים נוקשים וצמיגים דביקים שפותחו עבורה במיוחד על-ידי פירלי, לעומת ברידג'סטון ב-DB11.