פעמיים תוך שבוע תקלת אינטרנט בחברת אנלימיטד
לקוחות האינטרנט המהיר התלוננו כי הם מנותקים מאינטרנט וטלפוניה והקו בשירות הלקוחות היה מנותק. גם בשבוע שעבר לקוחות התלוננו על תקלה. החברה: "התקלה הסתיימה לכלל הלקוחות"
לקוחות חברת אנלימיטד בת"א ובב"ש התלוננו הערב (א') על תקלת אינטרנט וטלפון קווי שהחלה בשעות הערב. התקלה ארכה כ-3 שעות. יותר מכך, המענה הטלפוני של החברה היה מנותק בזמן התקלה. כשלקוחות התקשרו למספר 5805* לא רק שלא היה מענה אלא שנראה היה שיש תקלה בקו. בשבוע שעבר היתה לחברה תקלה בת"א.
UNLIMITED: פגיעת טרקטור בסיב ראשי ניתקה אלפים מהאינטרנט
לקוחות דיווחו על תקלת אינטרנט בחברת Unlimited
אחד הלקוחות כתב בעמוד הפייסבוק של החברה: "... כל שבוע יש לכם תקלות של ניתוקים. בנוסף לפריסה הדלה שלכם שפשוט מגוחכת". לקוח זועם אחר כתב: "לא יתכן שבעוד שבמדינות מערביות רבות הכירו באינטרנט כמוצר צריכה בסיסי כמו מים, אנחנו סובלים מנתק כל חודשיים של חצי יממה. אני עומד לפנות למשרד התקשורת ולהתלונן".
אנלימיטד מספקת שירותי תקשורת באמצעות סיבים אופטיים על תשתית של חברת החשמל.
החברה היתה אמורה לספק אינטרנט מהיר מאוד עם מהירות העלאה והורדה סימטרית ואף זכתה לשם כך בתקציב מהמדינה. היא
נותנת שירות כזה לכ-6,000 לקוחות בלבד במספר יישובים מצומצם משום שבשל בעיות תקציביות אינה יכולה לפרוש את מלוא תשתית הסיבים.
אנלימיטד מסרה בתחילה בתגובה בעמוד הפייסבוק שלה: "קיימת תקלה במספר אזורים שנבדקת על ידנו ומטופלת על ידי כלל הגורמים. כמו כן קיים עומס בשירות הטלפוני. עמכן הסליחה ונעדכן בהמשך".
ל-ynet נמסר כי התקלה אירעה באחד משרתי החברה.