שתף קטע נבחר
 

איידיגיטל תציע שירותי הדרכה כמו בחנויות אפל

המשווקת המורשית של מוצרי אפל בישראל תציע שירות דומה ל-Genius Bar של אפל. iExpert יספק שירותי תמיכה והדרכה למשתמשי אפל ומק בישראל. חלק מהשירותים יינתנו חינם

השירות החדש יאפשר למשתמשי אייפון ומק, ותיקים וחדשים כאחד, לקבל תמיכה, הדרכה וסיוע בפעולות שמשתמש נתקל בהן כאשר הוא רוכש אייפון חדש או מק חדש. המהלך יקבל ביטוי גם באתר החברה, שם גם עלו מדריכים מיוחדים שנכתבו עבור המשתמשים עם טיפים שימושיים וסיוע כללי.

 

iExpert (צילום מסך)
שירות הדרכות וסיוע למשתמשים(צילום מסך)

 

השירותים בתשלום יכללו התקנות של תוכנות כמו אופיס או פארללס, העברה של מידע מאנדרואיד או אייפון ישן לאייפון החדש, העברת המידע ממחשב PC למחשב מק חדש שנרכש או גיבוי של מחשב המק לפני תיקון והעברה של המידע בחזרה למחשב לאחר התיקון.

 

לקוחות החברה יהנו גם משירותים חינמיים שינתנו על ידי מומחים בסניף, כמו פתיחה של חשבון אפל למשתמש חדש, איפוס סיסמאות, הגדרות מייל ראשוניות, הסברים על שירותי הענן של אפל ועוד. שירותים אלו ינתנו בסניפים בהם קיים דלפק iExpert ייעודי, בירושלים, רמת אביב, דיזנגוף סנטר, ראשון לציון וחיפה.

 

בנוסף תציע איי דיגיטל שירותי הדרכה אישית בתשלום לכל המעוניין בהם יוצעו נושאים כמו צעדים ראשונים על המק, הדרכות לתוכנות המצגות של אפל (Keynote) ולתוכנה לעריכת הסרטים של אפל, ה-iMovie. בנוסף מציעה איידיגיטל תמיכה טלפונית חינם למשך שלושה חודשים מתאריך הקנייה בה ניתן יהיה לקבל תמיכה טכנית , ליווי והסבר מנציג טלפוני.

 

יבואנית נוספת של מוצרי אפל, חברת iStore השיקה לפני מספר חודשים תכנית דומה בה היא מציעה פעולות אקטיבציה למכשיר, איפוסי מכשיר, הגדרות ראשוניות ותמיכה טלפונית חינם במשך שנה. בתשלום iStore  מציעה שירותי גיבוי מוהעברת מידע ממחשב ישן למק החדש וגיבויים מלאים לפני כניסת המחשב לתיקון.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים