שתף קטע נבחר
 

דיווח: פייסבוק בוחנת פרסומות ב-AR

הרשת החברתית בוחנת פיצ'ר חדש שיאפשר למפרסמים להציע מודעות במציאות רבודה. בשלב ההשקה הוא יהיה זמין בארצות הברית בלבד

הפרסום בפייסבוק מקבל חיזוק טכנולוגי משמעותי: על פי דיווח של Engadget, פייסבוק הציגה היום פיצ'ר חדש להצגת פרסומות מבוססות טכנולוגיית מציאות רבודה (AR) בפיד. הרשת החברתית בוחנת כרגע את הפיצ'ר, שצפוי להיות מושק בשלב ראשון בארצות הברית בלבד.

 

פייסבוק (צילום מסך)
מודעות במציאות רבודה(צילום מסך)

 

מציאות רבודה מוכרת למשתמשים כבר היום, בעיקר בזכות ה"סטורי" - שם אפשר להתהדר במגוון של תוספות וירטואליות על גבי המצלמה: אוזני כלבלב, איפור ייחודי, אפקטים או כובעים מצחיקים. במודעות הפרסום בפייסבוק, יוכלו המשתמשים להתנסות במוצרים באופן דומה - למשל, "לחבוש" משקפי שמש ממותגים ובעצם "למדוד" אותם בצורה וירטואלית.

 

השימוש במודעות מבוססות מציאות רבודה רלוונטי למגוון של סקטורים צרכניים: אופנה, קוסמטיקה ואביזרים, אבל גם ריהוט למשל. טכנולוגיית AR מסייעת למשתמשים ולצרכנים לדמות את המוצר לפני הרכישה, בסביבה המיידית שלהם. על פי הדיווח, המותג המוביל שבוחן כרגע את הפיצ'ר הוא זה של מעצב האופנה מייקל קורס, עבור מודעות למשקפי השמש שלו. בעתיד מותגים גדולים נוספים צפויים להצטרף.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
פרסום במציאות רבודה
צילום מסך
מומלצים