דווקא בגמר המונדיאל: תקלת HOT בגבעתיים
מפח נפש ללקוחות HOT בעיר בשל תקלת תקשורת. לקוחות רבים "צפו" בשקופית תקלה במקום במשחק ובנוסף לעוגמת הנפש, גם המתינו על הקו בשירות הלקוחות. לקוח כתב: "את הבכי והאכזבה של הבן שלי איך תתקנו"?
"במקום גמר המונדיאל, הופיעה על המסך הודעה על תקלת קליטה", כך מתלוננים לקוחות חברת HOT (הוט) שגרים בגבעתיים, אחרי שאמש (א') לא הצליחו לצפות בגמר גביע העולם בכדורגל. עוד הם מתלוננים על ניתוקים והמתנה ממושכת על הקו במוקד שירות הלקוחות, לעיתים אף למעלה משעה.
חוויתם תקלה? יש לכם תלונה על חברה? כיתבו לנו >>
על המסך הופיעה ההודעה: "אין קליטה (תקלה 602), אנא בדוק את החיבור בין שקע הכבלים והממיר". בשקופית התקלה החברה הציעה ללקוחות לפנות לשירות הלקוחות הטלפוני, אך זה לא עזר.
"דיווחתי על התקלה עוד לפני שהחל הגמר ועדיין לא עשו עם זה שום דבר", אמר ל-ynet תושב העיר. "למה דווקא ביום הזה. חוויה שלא תחזור. פשוט צפיתי באפליקציה של 'כאן'. מתסכל מאוד לשלם לחברה שמפשלת ככה. תקלות קורות, אבל ביום הזה צריך לעשות הכל שלא יקרו ואם קורות - לפעול מהר כדי לתקנן. לא רק שזה לא קרה אלא שגם השיחות לשירות התנתקו בעת ההמתנה והיה קשה להשיגם".
נציגי HOT: "העברנו לטיפול"
לקוח אחר העלה לעמוד הפייסבוק של HOT סרטון בו נראה הטלפון הנייד שלו שעל גבי הצג שלו מופיע זמן המתנה של יותר משעה למענה אנושי בשירות הלקוחות של HOT.
מהתלונות בעמוד הפייסבוק של החברה עולה שלאלה מהם שכן הצליחו להגיע לשירות הלקוחות נמסר שהסיבה לתקלה היתה תקלה אזורית של חברת החשמל, אך בחברת החשמל אמרו ללקוחות שלא היתה ולא נבראה תקלה כזאת בגבעתיים בערב גמר המונדיאל.
בעוד שהלקוחות הביעו זעמם על החברה, נציגיה חסרי האונים כתבו בפייסבוק למתלוננים: "העברנו לטיפול". אחד הלקוחות ענה להם: "מה זה יעזור (שהעברתם לטיפול מ.ק) את המשחק הכי חשוב שהבטחתי לבן שלי לראות יחד אני כבר לא אראה. את הבכי והאכזבה שלו איך בדיוק תתקנו"?
מחברת HOT לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.