שתף קטע נבחר
 

רנו חושפת מגאן RS קיצונית

חטיבת הביצועים רנו-ספורט חושפת גרסת טרופי למגאן RS. מטרתה העיקרית: הדחת הונדה סיוויק טייפ R מתואר מלכת הקטגוריה

רנו חושפת גרסת טרופי קיצונית למגאן RS. לדברי קרסו, יבואנית המותג הצרפתי לישראל, מגאן RS תשווק מתחילת 2019 בגרסת "קאפ". שיווק גרסת טרופי, שהוצעו באירופה בדור ראשון ו בדור שני אך לא נמכרו אצלנו מעולם, נמצא בבחינה. בכל מקרה, צפו לשיא הקפה חדש על מסלול הנורבורגרינג בקרוב. 


סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

מנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין החדש שמוצע ב-RS הרגילה זוכה כאן למגדש טורבו עם מיסבי קרבון קלים ובעלי התנגדות נמוכה יחסית, מאפשרים למגדש תגובה מהירה יותר ואפשרות להסתובב במהירות של עד 200 אלף סל"ד. הטרופי מקבלת גם מערכת פליטה אקטיבית בעלת שני מצבים: רועש או הרבה-יותר-רועש.

רנו מגאן RS טרופי ()
שינויים אלו מאפשרים תפוקה מרבית של 300 כ"ס (20 כ"ס יותר ממגאן RS רגילה) ו-40.8 קג"מ בגרסה ידנית (פלוס קג"מ בודד), או 42.8 קג"מ בכפולת המצמד תודות לכיול למנוע שונה. בשלב זה פרסמה היצרנית נתונים רק לגרסה הידנית - וכנראה האיטית יותר - המסיימת את המיאוץ ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות בלבד.


רנו מגאן RS טרופי ()

הטרופי עושה שימוש בכיול המתלים של גרסת הקאפ (לעומת ה-RS: בולמי זעזועים קשיחים ב-25%, קפיצים ב-30% ומוטות מייצבים ב-10%), דיפרנציאל טורסן מוגבל החלקה, מערכת בלימה עם קליפרים של ברמבו ודיסקים גדולים יותר (355 מ"מ מלפנים ו-290 מ"מ מאחור) מחומרים מרוכבים ומשקל לא מוקפץ נמוך ב-1.8 ק"ג.

רנו מגאן RS טרופי ()

החל מ-2019 תוצע הטרופי עם חישוקי "19 המכונים "פוג'י" על שם מסלול המירוצים היפני וצמיגי ברידג'סטון S007 (שפותחו במיוחד עבורה) ומאפשרים הפחתה נוספת של 2 ק"ג במשקל שאינו נתמך מתלה. השינויים בתא הנוסעים מסתכמים במושבי רקארו עם תמיכה משופרת ומיקום נמוך ב-2 ס"מ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים