שתף קטע נבחר
 

פורשה מעדכנת את המקאן

פורשה מקאן, הדגם הנמכר ביותר של היצרנית, עבר עדכון עיצובי קל ושדרוג של מערכות הבטיחות במטרה לאפשר לו להתמודד מול המתחרים המודרניים בקטגוריה. בישראל הוא צפוי לנחות בתחילת השנה

פורשה חושפת את מתיחת הפנים למקאן, רכב הפנאי הקומפקטי של יצרנית רכבי הספורט הגרמנית האחראי מאז הושק ב-2013 לכ-40 אחוז מסך המכירות העולמיות. העדכון אמור לאפשר לו להתמודד מול מתחרים מודרניים כמו ב.מ.וו X4 ומרצדס GLC קופה, כשינחת כאן בתחילת השנה.


סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

השינויים העיצוביים צנועים ומתרכזים בפגושים שונים (ללא פנסי ערפל מלפנים) ביחידות תאורת לד שונות מלפנים בעוד האחוריות נמתחות כעת לכל רוחב דלת תא המטען ומסייעות ליצירת אשליית רוחב. בנוסף יוצעו ארבעה צבעי מרכב נוספים המכונים "כחול מיאמי", "ירוק ממבה", "כסוף דולומיט" וצבע "פחם" וחישוקים בעיצוב שונה.

פורשה מקאן ()
בתא הנוסעים עיקר השינוי הוא במסך מגע גדול מבעבר ("11 לעומת "7) שחייב את העברת פתחי המיזוג לחלקה התחתון של הקונסולה המרכזית. מערכות הבטיחות עודכנו עם אפשרות לזחילת פקקים בבקרת השיוט האדפטיבית, בנוסף לבלימה אוטונומית, שמירה על נתיב והתראת שטחים מתים שמוצעים במקאן הנוכחי.


פורשה מקאן ()
פורשה לא חשפה פרטים טכניים אודות היצע המנועים, אך הוא צפוי לכלול טורבו-בנזין - ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר במקאן ו-V6 בנפח 3.0 ליטר במקאן S בדומה לדגם היוצא, אך עם שינוים קלים בתפוקה. המקאן טורבו יקבל מנוע V6 כפול-מגדשים בנפח 2.9 ליטר במקום ה-V6 בנפח 3.6 ליטר בדגם הנוכחי.


פורשה מקאן ()
 

כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה המתעדפת את הכוח לגלגלים האחוריים. פורשה ציינה כי מערכות השלדה, המיתלים וההיגוי של המקאן זוכים לכיול מחדש האמור לשפר את נוחות הנסיעה ואת היכולת הדינמית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים