עניין של טעם? סנדלי העקב של קרוקס הם להיט
המותג, הידוע יותר בנוחות מאשר בסגנון, השיק הקיץ דגם סנדלים עם עקבים לנשים. עם פרסום תמונה של הדגם בצבע אפור - הוא אזל מהמלאי. אפשר למצוא אותו בצבעים אחרים
מכוער זה עניין של טעם: מותג הנעליים האמריקני קרוקס (Crocs), הידוע יותר בנוחותו מאשר בסגנונו, השיק הקיץ דגם של סנדלי עקב לנשים, בשם Cyprus V (קפריסין), מהחומר הפלסטי הידוע של המותג.
לבעלי טעם טוב הדגם הזה בטח לא יחסר, אך בינתיים, הוא אזל מהמלאי בארה"ב, לפחות בצבע אפור עם סולייה ורודה (פלטינום / סחלב פראי), הצבע בו הוא התפרסם לראשונה עת הגיעה הבשורה שיש כזה דבר קרוקס על עקבים.
כפכפי קרוקס נחשבים לסמל של טעם רע, אבל עם ההצלחה של המותג קשה להתווכח. הסיבה שהוא שורד קשורה לנוחות הנעלים, שלא פוחתת עם השנים. כעת, המותג מבקש לצאת מאזור הנוחות ולהציע דגמים חדשים וטרנדיים, ובין היתר, העלה את העיצוב המוכר על עקב.
נעלי העקב החדשות לא נראות אמנם בדיוק כמו הכפכפים הידועים, אך גם בהן ניתן למצוא את המאפיינים הסגנוניים של המותג האמריקני: נעל מעוצבת בבלוק אחד, במראה פלסטי. הרצועה הידועה של קרוקס הוחלפה בשלוש רצועות. הנעליים מיוצרות מחומר חדשני עם תכונות אנטיבקטריאליות לכאורה, מגיעות במגוון צבעים ונמכרות במחיר של 80 עד 225 דולר. הדגם אמנם אזל מאתר קרוקס, אך ניתן למצוא אותו באמזון ארה"ב בשני צבעים: שחור ואספרסו.
לפי CBS, לקוחות נלחמו בתוך החנויות כדי לקנות את הדגם המבוקש. אפילו בצרפת, מדינת השיק והטעם הטוב, לא ניתן להשיג זוג נעליים מדגם זה. המקום היחיד בו ניתן היה להשיג כמה זוגות בודדים היה אמזון צרפת, שם ניתן עדיין להשיג דגם לבן במידה 42/43 ושחור במידה 40/41. החברה מתגאה שמכרה כ-300 מיליון זוגות נעליים מאז הקמתה בשנת 2002. כעת נשאלת השאלה: האם אפשר לעלות עם הקרוקס על עקבים, על מדרגות נעות?