הכירו את Partify
סטארטאפ השבוע שלנו הוא Partify, מפיק אירועים דיגיטלי שמארגן עבורך מסיבת יום הולדת לילדים תוך דקות
בכל שבוע נזכה להצצה מיוחדת למסלול שעשו מישראל לתפוח הגדול. מה למדו בדרך, מה הם ממליצים לישראלים אחרים והאם במקרה הם מחפשים עובדים.
תעודת זהות
מייסדים: דנה מזיא וגל בן-דור
שנת הקמה:2018
שנות עבודה בניו יורק: החברה הוקמה בניו יורק
הרעיון מאחורי הסטארטאפ:
מפיק אירועים דיגיטלי שמארגן עבורך מסיבת יום הולדת לילדים תוך דקות. מאפשר להורים עסוקים לארגן את המסיבה המושלמת ללא עומס ולחץ ולמצוא ספקים איכותיים בקלות ובמהירות.
איך נולד הרעיון?
הרעיון נולד כשדנה רצתה לארגן מסיבת יום הולדת קטנה לבן שלה, איתן, וכשניגשה להתחיל את התכנון, הייתה צריכה לשכור מקום, למצוא הפעלה, להזמין כיבוד ועוגה, לשלוח הזמנות ועוד ועוד. היא מצאה את עצמה בהרבה שעות של ארגונים וחיפוש אחרי הספקים המתאימים. דנה הרגישה שכמות העבודה שמצריך אירוע אחד היא לא הגיונית, והופתעה לגלות שאין מקום אחד עם כל המידע, כך שאתה צריך לברר פרטים, לקבל הצעות מחיר ולתאם שירותים שונים בעצמך. אחרי מחקר מעמיק הבנו שיש כאן שוק ענק שעדיין מתנהל בצורה מיושנת ולכן זאת הזדמנות לעשות מהפכה.
מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?
מעל הכל העובדה שהיה לנו אחת את השניה. לפני כעשור כבר היינו שותפות להקמה של פרויקט חברתי שהפך לארגון ארצי בישראל, ומאז ידענו שאנחנו עובדות מעולה יחד כצוות וחיכינו להזדמנות העסקית הנכונה. הנדבך השני הוא הצורך האמיתי והגובר לאור העובדה שלא קיים עדיין פתרון דיגיטלי בשוק הזה. דיברנו עם מאות הורים וספקים, וגילינו שבשני הצדדים של השוק יש קושי למצוא את הצד השני בצורה יעילה ונוחה. החלטנו לפתוח פיילוט מהיר, בלי לבנות טכנולוגיה. כך, עוד לפני שהיה לנו מוצר בסיסי, כתבנו בקבוצת פייסבוק של אמהות סטטוס על הרעיון ושאלנו מי תרצה עזרה בארגון יום הולדת קרבה, תוך כמה שעות היו לנו את ה-40 לקוחות הראשונים שלנו. משם השם שלנו התגלגל במהירות, תודות לויראליות של ההורים שהיו מרוצים, וכשנגשנו לפיתוח המוצר כבר ידענו מה לקוחות רוצים ואיך לבצע את זה בצורה הטובה ביותר.
מדוע בחרתם דווקא בניו יורק?
לניו יורק יש את כל המאפיינים הקלאסיים עבור צמיחה של שירות כמו שלנו. זו עיר גדולה עם הרבה אירועים, והרבה מאוד מההורים שגרים כאן הם הורים עסוקים שמחפשים פתרונות קלים, מהירים וטכנולוגיים שיפנו להם זמן לבלות עם המשפחה. בנוסף, אנחנו יודעות שכאשר נפצח את הנוסחה עם ההורים כאן, שיש להם דרישות גבוהות ביותר, נוכל בקלות לשכפל את ההצלחה למקומות נוספים ברחבי ארה"ב. איך אומרים? If we can make it here we can make it anywhere
מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?
זאת שאלה קצת מוקדמת לשלב של Partify. אחד הדברים שאנחנו מאוד שמחות עליהם הוא שמדובר בשירות מאוד ויראלי, העובדה שבכל מסיבה של Partify יש כעשרים לקוחות פוטנציאלים מאפשרת לנו להביא לקוחות לאתר ללא השקעה בשיווק כרגע, וזה סימן מצוין לעתיד לבוא.
מאז הקמת הסטארטאפ, כמה כסף גייסתם?
עוד לא עשינו גיוס. אנחנו רווחיים מהיום הראשון.
www.partify.co
מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל SOSA NY.
WWW.IsraeliMappedinNY.com