שתף קטע נבחר
 

פרארי - אף פעם לא מאוחר להתחיל

תושב אילת החליט לפנק עצמו בפרארי חדשה. העובדה שהוא בגיל בו מומלץ לוותר על נהיגה, לא ממש הטרידה אותו

לג' בן ה-86 מאילת הייתה רק בקשה אחת מיוחדת כאשר רכש את הפרארי פורטופינו החדשה שלו בתל אביב: להקדים את אספקת הרכב כדי שיספיק ליהנות ממנו כמה שיותר. בפרארי ישראל העבירו את הבקשה ליצרנית. האיטלקים, לאחר ששמעו את גילו יוצא הדופן - בעל הפרארי המבוגר בישראל - של הלקוח החדש, שגילו מתקדם גם ביחס לשאר רוכשי פרארי בעולם, החליטו לקצר את זמן ההמתנה המקובל אצלם משמונה חודשים, לארבעה בלבד.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

לאחר משא ומתן באולם התצוגה של המותג רכב ג' את דגם הפורטופינו של פרארי, בצבע אדום-קורסה, שמחירו הבסיסי 1.7 מיליון שקל. אבל כמו כל רוכש מכונית אקזוטית, אף הוא לא הסתפק בכך והחליט לבחור מספר תוספות מהרשימה הארוכה ויוצאת הדופן של המותג. מחיר התוספות: מעל ל-100 אלף שקלים לפי החלוקה הבאה:

  • מושבים חשמליים מתכווננים עם זיכרונות וחימום (כדי שלא יהיה קר לנהוג בחורף באילת) - 62 אלף שקלים
  • מצלמת רוורס כדי שלא לפגוע בפגוש בחנייה - 20 אלף שקלים
  • סמלי פרארי על דפנות הרכב כדי שאיש לא יחשוב שמדובר חלילה במאזדה - 14 אלף שקלים
  • רצועות בטיחות בצבע אדום כי איך אפשר אחרת - 10,000 שקלים

 

"אני אוהב מכוניות ספורט", סיפר ג'. "כשהייתי צעיר הייתה לי טריומף TR3 ועד לאחרונה החזקתי מזראטי גראן קבריו. אבל היום אני כבר נוהג פחות מהר. גם בפרארי אני מבטיח לנהוג בדיוק לפי החוק". וזה אתגר לא קטן כשמדובר במכונית ספורט עם גג קשיח מתקפל, מנוע V8 מוגדש בנפח 3.9 ליטר עם 600 כ"ס, זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות ומהירות מרבית של 320 קמ"ש.

 

ג', שעלה מצרפת לפני מספר שנים ועוסק בנדל"ן, סיפר שרעייתו האיצה בו לרכוש את הפרארי שעליה חלם. "אני אנהג בה בעיקר באילת, אפתח את הגג ואתענג על השמש. גם המכונית השנייה שלנו, מיני קופר, היא קבריולה. אנחנו אוהבים מאוד את השמש הישראלית", אמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים