ב.מ.וו X7 רואה אור - בינתיים, רק חלקית
רכב הפנאי היוקרתי יערוך הופעת בכורה רשמית רק בעוד מספר חודשים. היצרנית משחררת בינתיים טיזרים מעוררי סקרנות
ב.מ.וו חושפת סרטון ותמונות-קדימון ל-X7,
רכב הפנאי הגדול של החברה, כשהוא עורך ניסויי נהיגה אחרונים לפני השקתו הצפויה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס, הנערכת מדי שנה בחודש נובמבר. לדברי דלק מוטורס, יבואנית המותג לישראל, אלינו הוא צפוי להגיע באמצע 2019.
ה-X7 צפוי לקבל את מערכות המיתלים החדשות של היצרנית שהוצגו לראשונה ב-X5. מתלי אוויר שיאפשרו בין היתר את הגדלת מרווח הגחון. בנוסף צפויים גם מוטות מייצבים אקטיביים והיגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים. ב.מ.וו גם תציע בורר נהיגה שכולל מספר מצבי שטח קבועים מראש המתאימים את המערכות השונות (הנעה, בקרת משיכה, מיתלים וכו') להעדפות הנהג.
ה-X7 הוצג כאב-טיפוס כבר לפני כשנה והתפקיד המיועד לו - בהתאם לנדידת לקוחות מכל הקטגוריות לכיוון רכבי פנאי - הוא ספינת הדגל החדשה של היצרנית, מתחרה ישיר למרצדס GLS. בהתאם הוא יציע מקום לשבעה נוסעים ומרחב מחייה ראוי למבוגרים גם בשורת המושבים השלישית. ב.מ.וו תציע אותו גם עם צמד מושבים נפרדים בשורה האמצעית.
כבסיס תשמש פלטפורמת CLAR המודולרית עליה נשען גם ה-X5 החדש המשלבת גם אלומיניום. השימוש בחומר הקל יחסית צפוי לאפשר שמירה על משקל עצמי נמוך בכ-150 ק"ג מהמתחרה הישיר מבית מרצדס, אם כי עדיין מדובר יהיה בכ-2.3 טון. היצע המנועים מוכר וכולל מנוע 3.0 ליטר עם שישה צילינדרים בטור (בנזין או דיזל) ו-V8 בנפח 4.4 ליטר (בנזין בלבד). כל המנועים ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה.
ה-X7 צפוי לקבל את מערכות המיתלים החדשות של היצרנית שהוצגו לראשונה ב-X5. מתלי אוויר שיאפשרו בין היתר את הגדלת מרווח הגחון. בנוסף צפויים גם מוטות מייצבים אקטיביים והיגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים. ב.מ.וו גם תציע בורר נהיגה שכולל מספר מצבי שטח קבועים מראש המתאימים את המערכות השונות (הנעה, בקרת משיכה, מיתלים וכו') להעדפות הנהג.
ב.מ.וו X7